BLOG

CRM      İLETİ YÖNETİMİ       E-BELGE       E-FATURA       E-ARŞİV      E-İRSALİYE     E-DEFTER      E-SMM      E-MM       MALİ MÜHÜR-E-İMZA

BİZDEN HABERLER        DİJİTAL DÖNÜŞÜM          KVKK        E-ÖDEME         ÖN MUHASEBE        GİB-VERGİ-SGK

Dijital Dönüşüm'de Başarının Sırrı; İnsan Kaynakları

 30 Kasım 2019 Cumartesi

Dijital çağa ayak uydurmak, sürekli yenilenmek ve geleceğe yönelik yeni stratejiler oluşturmak basit bir iş değil. 

Devamı

e-Dönüşüm sürecinde dikkatli olun

 23 Kasım 2019 Cumartesi

Yıllık cirosu 5 milyon TL'yi aşan firmalar 01.07.2020'ye kadar e-Fatura, e-İrsaliye ve e-Arşiv'e zorunlu geçecek

Devamı

Cumhurbaşkanlığı "Dijital Dönüşüm" ofisinin görevleri

 18 Kasım 2019 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.

Devamı

e-Tahsilat Nedir, Ne İşe Yarar?

 8 Kasım 2019 Cuma

Şirketlerin tahsilatlarını hızlı ve sorunsuz yapabilmesi için, online tahsilat sistemleri devreye girdi.

Devamı

E-Ödeme Sistemi Hakkında Bilinmesi Gerekenler

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Çağın getirdiği dijitalleşme ile birlikte yeni nesil ödeme sistemleri, geleneksel yöntemlere alternatif olarak ortaya çıktı.

Devamı

Yeni Nesil Ödeme Sistemi; Mobil Ödeme

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Ödemelerini veya alışverişini akıllı cihazlar üzerinden mobil ödeme yöntemiyle yapanların sayısı her geçen gün artıyor.

Devamı

E-Ticaret Ödeme Yöntemleri

 2 Kasım 2019 Cumartesi

E-ticaret tüm dünyada hızlı bir gelişim gösterirken aynı zamanda ödeme sistemlerinde köklü değişikliklere neden oldu.

Devamı

E-Dönüşüm Uygulamalarının Kapsamı Genişledi

 2 Kasım 2019 Cumartesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!

Devamı

Müşteri Sadakati Nasıl Kazanılır?

 26 Ekim 2019 Cumartesi

Müşteri sadakati, uzun vadede başarılı olmak isteyen firmaların özellikle önem vermeleri gereken konulardan biridir.

Devamı

Perakende Sektörünün vazgeçilmezi "CRM"

 26 Ekim 2019 Cumartesi

Günümüz ekonomisinde, perakende sektöründe de CRM olmazsa olmazlardan biridir.

Devamı

KOBİ’ler "CRM" ile kazanacak

 21 Ekim 2019 Pazartesi

KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.

Devamı

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) belirliyor

 13 Ekim 2019 Pazar

CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek,  uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

CRM, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından biridir

 13 Ekim 2019 Pazar

Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.

Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Neden Önemli?

 13 Ekim 2019 Pazar

Müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve karı en üst seviyeye çıkarmak isteyen tüm şirketler için CRM hayatı önem arz etmektedir.

Devamı

Kurumlar ve Gelir Vergisi Mükelleflerinin Tutmak Zorunda Oldukları Defterler

 5 Ekim 2019 Cumartesi

Resmi defterlerin tutulmaması ve takip edilmemesi durumunda cezai yaptırımlar söz konusudur.

Devamı

İşsizlik Maaşı Nedir? İşsizlik Maaşına Nasıl Başvurulur?

 3 Ekim 2019 Perşembe

Sigortalı çalışan işsizlere, işsiz kaldıkları dönem için belirli zaman ve miktarda yapılan ödemeye işsizlik maaşı denir.

Devamı

En İyi Muhasebe Programları Nelerdir?

 2 Ekim 2019 Çarşamba

Muhasebe programı çeşitleri konusunda bilgi sahibi olmanız doğru tercih yapmanızı sağlar.

Devamı

Muhasebe Defter Türleri Nelerdir?

 2 Ekim 2019 Çarşamba

Muhasebe defterleri firmaların faaliyetlerini inceleme ve kayıt altına alma amacıyla tutulan defterlerdir.

Devamı

Dijital Operasyon Merkezimiz Tokat Teknopark'ta Açıldı!

 30 Eylül 2019 Pazartesi

DİJİTAL OPERASYON MERKEZİMİZ TOKAT TEKNOPARK'TA 1 KASIM 2019'DA AÇILDI

Devamı

Mysoft Son 3 Yıllık Mali Verilerini Açıkladı: İşte O Veriler

 16 Eylül 2019 Pazartesi

Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin  güçlü büyümesi devam ediyor.

Devamı

Dijital Dönüşüm Nedir? Neden Önemlidir?

 9 Eylül 2019 Pazartesi

Dijital Dönüşüm müşteri beklentilerini karşılamanın anahtarı haline geldi.

Devamı

Neden CRM Kullanılmalı?

 26 Ağustos 2019 Pazartesi

CRM sadece müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistemidir?.

Devamı

En Yaygın 6 Müşteri Hizmetleri Hatası Nedir?

 26 Ağustos 2019 Pazartesi

Müşteri hizmetleri hatalarını dikkatlice inceleyin...1.Yavaş geri dönüş....

Devamı

Dijital Çağın Dijital Tesisatlarını Ne Kadar Biliyoruz?

 26 Ağustos 2019 Pazartesi

Facebook pixel, Google analytics pixsel, Google reklam pixel'i, Criteo ....

Devamı

Müşteri Şikayetlerine Hazırlık ve Şikayetlere Cevap Verme

 24 Ağustos 2019 Cumartesi

Şirketinizin yanıtlarının tutarlı ve güvenli bir şekilde iletildiğinden emin olun.

Devamı

Müşteri Şikayetlerine Nasıl Etkili Cevap Verilir?

 24 Ağustos 2019 Cumartesi

Müşteri şikayetlerine etkili bir şekilde nasıl cevap verilir? Şikayetlere cevap vermek için 5 ipucu.

Devamı

Mysoft 3 Yılda 5 Kat Büyümeyi Hedefliyor

 22 Ağustos 2019 Perşembe

Mysoft Dijital Dönüşüm yeni yapılanması ile kurumsal hedeflerini ciddi derecede büyüttü.

Devamı

TechnoLogic : Mysoft 3 Yılda 5 Kat Büyümeyi Hedefliyor

 11 Ağustos 2019 Pazar

Mysoft Genel Müdürü Hüseyin Şahin: "Şirketler, mevcut ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorluklar yaşıyor"

Devamı

Yenisafak.com : Mysoft 3 Yılda 5 Kat Büyümeyi Hedefliyor

 22 Temmuz 2019 Pazartesi

Genel Müdürümüz Hüseyin Şahin:Şirketler, ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorlanıyor.

Devamı
WhatsApp