Dijital çağa ayak uydurmak, sürekli yenilenmek ve geleceğe yönelik yeni stratejiler oluşturmak basit bir iş değil.
Yıllık cirosu 5 milyon TL'yi aşan firmalar 01.07.2020'ye kadar e-Fatura, e-İrsaliye ve e-Arşiv'e zorunlu geçecek
Cumhurbaşkanlığı teşkilatındaki "Dijital Dönüşüm" ofisinin hizmet birimleri belirlenirken görevleri detaylandırıldı.
Şirketlerin tahsilatlarını hızlı ve sorunsuz yapabilmesi için, online tahsilat sistemleri devreye girdi.
Çağın getirdiği dijitalleşme ile birlikte yeni nesil ödeme sistemleri, geleneksel yöntemlere alternatif olarak ortaya çıktı.
Ödemelerini veya alışverişini akıllı cihazlar üzerinden mobil ödeme yöntemiyle yapanların sayısı her geçen gün artıyor.
E-ticaret tüm dünyada hızlı bir gelişim gösterirken aynı zamanda ödeme sistemlerinde köklü değişikliklere neden oldu.
Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), yayınladığı yeni tebliğ ile e-Dönüşüm uygulamalarının kapsamını genişletti!
Müşteri sadakati, uzun vadede başarılı olmak isteyen firmaların özellikle önem vermeleri gereken konulardan biridir.
Günümüz ekonomisinde, perakende sektöründe de CRM olmazsa olmazlardan biridir.
KOBİ'lerin CRM yatırımlarının, 2020 yılında daha da artması bekleniyor.
CRM müşteriyi en iyi şekilde tanımak, müşterinin gereksinimlerini analiz etmek, uygun hizmet ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.
Müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve karı en üst seviyeye çıkarmak isteyen tüm şirketler için CRM hayatı önem arz etmektedir.
Resmi defterlerin tutulmaması ve takip edilmemesi durumunda cezai yaptırımlar söz konusudur.
Sigortalı çalışan işsizlere, işsiz kaldıkları dönem için belirli zaman ve miktarda yapılan ödemeye işsizlik maaşı denir.
Muhasebe programı çeşitleri konusunda bilgi sahibi olmanız doğru tercih yapmanızı sağlar.
Muhasebe defterleri firmaların faaliyetlerini inceleme ve kayıt altına alma amacıyla tutulan defterlerdir.
DİJİTAL OPERASYON MERKEZİMİZ TOKAT TEKNOPARK'TA 1 KASIM 2019'DA AÇILDI
Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş.'nin güçlü büyümesi devam ediyor.
Dijital Dönüşüm müşteri beklentilerini karşılamanın anahtarı haline geldi.
CRM sadece müşterileriniz hakkında bilgi toplamak için bir sistemidir?.
Müşteri hizmetleri hatalarını dikkatlice inceleyin...1.Yavaş geri dönüş....
Facebook pixel, Google analytics pixsel, Google reklam pixel'i, Criteo ....
Şirketinizin yanıtlarının tutarlı ve güvenli bir şekilde iletildiğinden emin olun.
Müşteri şikayetlerine etkili bir şekilde nasıl cevap verilir? Şikayetlere cevap vermek için 5 ipucu.
Mysoft Dijital Dönüşüm yeni yapılanması ile kurumsal hedeflerini ciddi derecede büyüttü.
Mysoft Genel Müdürü Hüseyin Şahin: "Şirketler, mevcut ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorluklar yaşıyor"
Genel Müdürümüz Hüseyin Şahin:Şirketler, ekiplerini ve iş fırsatlarını izlemede zorlanıyor.