Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), müşteriyi A'dan Z'ye tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek için kullanılan stratejidir.
CRM yatırımı, şirketlerin yarınlarına dair stratejilerinin bir göstergesi. CRM genel anlamda bir programdan ziyade bir stratejidir. Değişen müşteri profili ve artan rekabet şartları müşteri ile kurulan bağların korunmasını ve geliştirilmesini daha da önemli hale getirdi. Bu rekabet ortamında var olmanın birinci kuralı sahip olunan müşterilerin korunması. Bunun için de ilk önce, müşterilerin sizin hakkınızdaki fikirlerini bilmeniz, raporlayabilmeniz, eğilimleri belirlemeniz ve proaktif bir şekilde aksiyonları almanız gerekir. Bütün bu saydıklarımız da ancak iyi bir CRM aracı ile mümkündür. Dolayısıyla CRM yatırımları şirketlerin geleceğini de ciddi anlamda belirleyen parametrelerden biridir.
Şirketler için doğru müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve bağlılık programı çözümleri büyük önem taşımaktadır. Doğru yaklaşım ile tüketicileri tanımak, onlara özel hizmet ve ürünler geliştirmek, ürünleri doğru zamanda, doğru yerde, doğru avantajlarla sunmak müşteriyle sürekli gelişmek başarının temel faktörüdür.
Mysoft olarak, konu uzmanı ve yetkin kadroları ile hizmet verdiğimiz kuruluşların gerek stratejik gerekse operasyonel pazarlama faaliyetlerine katkı sağlayan çalışmaları yürütmekteyiz.
Tüketicileri çok iyi tanıyan ve hizmet verdiği şirketleri müşterilerine en yakın şirketler konumuna getirmeyi hedefleyen Mysoft, bu amaçla şirketlerin kendi CRM faaliyetlerine danışmanlık, analitik ve operasyonel CRM hizmetleri vermektedir.
Mysoft olarak, bilgi birikimimiz, deneyimli kadromuzla CRM konusunda uzmanlaşmış bir şirketiz.
Mysoft CRM; Müşteri yönetimi, Fırsat yönetimi, Teklif yönetimi, Sipariş yönetimi, Görev ve iş takip yönetimi, Konum ve takip yönetimi, Sözleşme yönetimi, Anket ve form yönetimi, İK ve personel alım yönetimi, Döküman yönetimi, Demo numune ürün yönetimi, Özelleştirilebilir esnek yapı, Proje yönetimi, Dinamik raporlama, alanlarında çözümler sunmaktayız.