e-CRM Uygulaması Nedir?

e-CRM Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetiminin kısaltması olan CRM, müşterilerinizi daha iyi anlamanıza, pazarlama ve satış stratejileri geliştirmenize ve müşterilerle uzun vadeli ilişkiler kurmanıza yardımcı olan bir çözümdür.

Özellikle CRM yazılımlarını ilk kez kullanacaksanız, e-CRM'in işinize ne gibi katkılar sağladığını anlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizin için derledik.

CRM yazılımları şirketinize ne gibi faydalar sağlar?

  • Rakiplerinize fark atmanızın en önemli unsuru, müşterilerle kurduğunuz ilişkidir. Güçlü müşteri ilişkilerine sahip olmak için, başarılı bir satışın ötesinde; satış öncesinde, satış sırasında ve satış sonrasında her türlü desteği verebilmek kritik noktadır. e-CRM ile satış sürecini, potansiyel müşteri girişinden siparişe kadar hatta satış sonrası hizmete kadar uçtan uca yönetebilirsiniz.
  • CRM çözümleri kullanarak, müşterinin tüm iletişim ve satış geçmişine anında erişebilir, müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap verebilirsiniz. CRM yazılımları sayesinde verimliliği artırmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerinize maksimum kalitede hizmet sunabilirsiniz.
  • CRM uygulaması, satış ekibinin müşteri ile ilgili yaptığı her aksiyonun tek bir havuzda toplanmasına imkan tanır. Bu sayede satış ekibi, müşterinin satın alma geçmişine bağlı olarak, müşterinin davranışlarını inceleyerek, aynı kategoriye giren ürünleri ya da daha önceki alımlarına uygun yeni ürünleri sunarak çapraz satış gerçekleştirebilir.
  • Satış sürecinin doğru yönetilmesi her ölçekte firma için hayati öneme sahiptir. e-CRM'le satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını tespit ederek, müşteriyle görüşmelerinizi satışa dönüştürebilirsiniz.
  • Otomatikleştirilen iş süreçleri ile etkin satış takibi yapar hiç bir teklifi atlamazsınız. Böylelikle size kalan zamanı daha çok müşteri iletişimi ve daha çok satış için değerlendirebilirsiniz.
  • İş hayatının en önemli sorunlarından biri çalışanların görev planlamalarının ve görev takibinin sağlıklı yapılamamasıdır.

CRM yazılımlarının görev takibi ve görev planlama özelliği sayesinde çalışanlar, kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi farklı iş arkadaşlarına da görev ataması yapabilirler. Görev ataması bir veya birden çok kişiye yapılabilir. Herhangi bir ekip arkadaşınızın kişisel performansını görebilir, yapılan işleri alt işlerle detaylandırabilirsiniz. Aynı zamanda görevin tamamlanması gereken tarihi de ekleyebilirsiniz. Böylece zamanında sonuçlandırılmayan görevler, bildirimlerle ilgili kişilere iletilebilir.

Görev dağılımları yöneticiler tarafından anbean kontrol edilebilir. Görev açıldığında ve kapandığında mobil cihazlara gönderilen bildirimlerle mükemmel bir iş takibi olanağı sağlanmış olur.

CRM iş takip programı sayesinde, ekip olarak daha fazla işi daha kısa sürede tamamlayabilirsiniz.

Müşteri datasının tek merkezden yönetiliyor olması, ekip çalışmasına imkan tanır. Satış ekibinin her an iletişim halinde çalışması ekip ruhunu güçlendirir ve müşterilere daha iyi hizmet verilmesini sağlar.

  • CRM yazılım sayesinde müşteri geri kazanımı sağlayabilirsiniz. Müşteri etkileşimlerini ve tüm aksiyonları inceleyerek, müşterilerle ilgili kıymetli bilgilere sahip olabilirsiniz. Son dönemlerde hiç satış yapmadığınız müşterilerin satın alma geçmişini analiz ederek, ihtiyaçlarını ve beklentilerini tespit etmek suretiyle çeşitli kampanyalar ve promosyonlar düzenleyebilir, eski müşterinizi geri kazanabilirsiniz. Müşterilerin davranışlarını analiz etmek, satış hedeflerini bu doğrultuda planlamak başarılı satışlar yapmanıza olanak tanıyacaktır.
  • Saha ekipleri, Mobil CRM'le müşterilerin taleplerine her an her yerden cevap verme imkanına sahip olurlar. Mobil uygulamalar aracılığıyla müşterinizle toplantıya girmeden kritik bilgileri ve satış notlarınızı kontrol edebilirsiniz. Yeni notlar ekleyerek ekibinizle paylaşabilir, anlık yorumlar alabilirsiniz. Satış aktivitelerinizi, bildirimlerle takip edersiniz. Hareket halindeyken dahi teklifler hazırlayabilir ve müşterinize iletebilirsiniz.
  • Mobil CRM'in kullanılması, ekibinizin sadece ofiste değil, ofis dışında da aksiyon alabilmesine olanak tanır.

mysoft-crm

 

Deepfake Nedir? Nasıl Kullanılır? Deepfake Kullanmak Suç Mu?

 1 Mart 2024 Cuma

Dijital çağın tehlikesi olarak nitelendirilen deepfake, derin kurgu veya derin sahte anlamındadır.

Devamı

2024 Asgari Ücret Ne Kadar? Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 27 Aralık 2023 Çarşamba

Asgari ücret işçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından belirleniyor.

Devamı

e-Faturada Karekod Zorunlu Mu? e-Arşiv Faturada Karekod Zorunluluğu Nedir?

 10 Eylül 2023 Pazar

e-Fatura, e-Arşiv Fatura vb. elektronik belgelerde "Karekod" bulunması zorunlu oldu.

Devamı

Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

 7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz 2023 tarihli resmi gazete ile Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

Devamı

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 30 Mart 2023 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

GİB'den e-Defter, e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 26 Mart 2023 Pazar

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Şahıs Şirketi Nedir? Nasıl Kurulur? Şahıs Şirketi Açma Maliyeti 2024

 21 Mart 2023 Salı

e-Devlet üzerinden şahıs şirketi kuruluş işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 17 Mart 2023 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uygulamaya konan elektronik uygulamalar kullanım rekoru kırdı.

Devamı

e-İrsaliyede Karekod Zorunlu Mu? İnternetten Mal ve Hizmet Satışı Yapanlarda Karekod Zorunluluğu

 20 Şubat 2023 Pazartesi

e-İrsaliye Karekod zorunlu mu? İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapanlar için e-İrsaliye Karekodu zorunluluğu nedir?

Devamı
WhatsApp