İster bir müşteriyle toplantı öncesinde notlarınızı gözden geçirmek isteyin, ister sahada sipariş alan satış temsilcisi olun. Online CRM sayesinde, masaüstünden erişebileceğiniz tüm bilgiye istediğiniz her yerden kolaylıkla erişim sağlarsınız.
Müşteri datası şirketinizin temelini oluşturur. Çalışanların, topladıkları bilgiler bir havuzda birikir ve zaman içinde şirket hafızası oluşur. Gerek duyulduğunda bilginin erişilebilir olması iş süreçleri için kritik öneme sahiptir. Bulut tabanlı CRM sayesinde, ihtiyaç duyduğunuz tüm veriye her an erişim sağlayabilirsiniz. Şirket dışında da sanki ofisteymişsiniz gibi işlerinizi aksatmazsınız.
Mobil CRM'le istediğiniz her yerden, hazır şablonları kullanarak teklif ve siparişleri dakikalar içinde oluşturabilirsiniz.
Şirkette yapmanız gereken işleri, müşteriyle görüşmeye giderken yolda da rahatlıkla yapabilirsiniz. Böylece zamandan kazanır ve müşterinize daha çok vakit ayırabilirsiniz.
Mobil hatırlatma ve bildirimlerle ekibe görevler atayabilir ve iş takibini ister webten isterseniz Mobil CRM ile kolaylıkla yapabilirsiniz.
Mysoft CRM görev planlamaları ile çalışanlar, takvime bağlı olarak kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi iş arkadaşlarına da takip ettikleri konular ile görev ataması yapabilirler. Görev ataması bir kişiye yapıldığı gibi birden çok kişiye veya bir ekibe de yapılabilir. Görev tanımlamasına, işin sonlandırılması gereken tarih de eklenebilir. Böylece zamanında sonuçlandırılmayan görevler, bildirimlerle ilgili kişilere iletilir.
Ayrıca yöneticiler tarafından görev dağılımları an ve an kontrol edilebilir, görev açıldığında ve kapandığında mobil cihazlarına gönderilen bildirimlerle kusursuz bir takip olanağı sağlanır.
Mobil CRM'le, size atanan görevler, iletilen notlar ya da yeni siparişlerle ilgili anlık bildirimler alırsınız.
CRM programı üzerinden ekip arkadaşlarınızın hangi konular üzerinde çalıştığını görebilir, gerektiğinde görüş ve önerilerinizle destek verebilirsiniz. Şirket içi iletişimin artması ile ortak bilinç oluşur ve bu durum motivasyonu dolayısıyla verimi artırır.
Şirketler, saha ekiplerini ve şirket araçlarını takip etmek için bir çok yöntem kullanmaktadır. Takip edilebilir yapıyla, saha ekiplerinin yönetimi kolaylaşır ve öte yandan da yeni fırsatların oluşturulmasına imkan sağlar.
Mysoft CRM'in en güçlü yönlerinden biri olan "Konum Takibi" özelliği sayesinde; saha çalışanları, mobil cihazlar, IOS ve Android uygulamaları ile takip edilir. Bu sayede harita üzerinde saha yöneticinizin o an nerede olduğunu görebilirsiniz.
Ayrıca müşteriyle randevuya giderken mobil uygulamalar üzerinden müşteri adres bilgisini girerek, tahmini varış zamanını öğrenebilirsiniz. Ayrıca yöneticiler, saha ekiplerinin hangi saatte ve nerede olduklarını konum takibi sayesinde rahatlıkla öğrenebilirler.