CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) tüm şirketlerin yatırım yapmayı planladıkları sistemler arasında ilk sırada yer alıyor. Nitelikli bir raporlama ve randımanlı çalışma için CRM'in çeşitli ortamlardan veri toplama esnekliğine sahip olması gerekir.
Müşteri tabanlı iş kültürünün şirketinizde benimsenmesi için kritik öneme sahip olan CRM uygulamalarının çalışanlar tarafından çok hızlı bir şekilde öğrenilmesi ve kullanım kolaylığı sağlaması gerekiyor. CRM sistemi her bir çalışan tarafından kolayca anlaşılabilmeli ve müşteri ile ilgili tüm iş süreçlerine pratiklik kazandırmalı.
Tercih edeceğiniz CRM yazılımı, istenilen tüm raporlara dilediğiniz yerden ve çok kısa zamanda kolayca ulaşabilme imkanı tanımalıdır.
Geçmiş ve potansiyel satışları, satış ekibinin her birinin gerçekleştirdiği satışları, olası riskleri, farklı raporlama ihtiyaçlarınıza cevap verebilmesi gerekir. CRM sistemi üzerinden çok basit bir şekilde kullanabileceğiniz fonksiyonlarla zengin raporlar alabilmelisiniz.
CRM programi, raporlama altyapısına ilave olarak işleriniz büyüdükçe ve kompleks bir hal aldıkça, standartlara elverişli teknoloji ile gelişmiş raporlama ve entegrasyon gereksinimlerinize hızlı biçimde cevap vermelidir.
Tüm bunlarla birlikte CRM programları, müşteri yönetimi, fırsat yönetimi, teklif yönetimi, iş akışı yönetimi, sipariş yönetimi, veri aktarımları, dinamik analiz, proje yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi birçok konuda şirketlere üstünlük sağlamalıdır.