CRM Programıyla Maliyetlerinizi Düşürün

Özelleştirme ve bakım gerektirmeyen, kolay kullanımlı, teklif yönetiminden, satış pazarlamaya kadar tüm iş süreçlerinizi CRM programlarıyla, profesyonel bir şekilde yöneterek tasarruf edebilirsiniz.

CRM programıyla, müşteri kayıtlarını tutarak zamandan tasarruf sağlarsınız

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) yazılımı kullanarak, müşteri verilerini her defasında tekrardan oluşturmanız gerekmez. Sadece güncelleme yapmanız yeterlidir, böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtulursunuz.

Aynı zamanda CRM programları sayesinde, müşteri datası tek merkezde toplanmış olur. Dolayısıyla müşteri verileri her daim güncel kalır.

Belge ve dosyaların kaybolma riski ortadan kalkar

Müşteriye sunulan teklifler, siparişler ya da işle ilgili tüm evraklar tek bir merkezde tutulmazsa kaybolma riski söz konusu olabilir. CRM programları bu tür problemleri ortadan kaldırır. Belgeler CRM sistemine aktarılırken, müşteriyle ilişkilendirildiğinde, istenilen evraka anında erişebilirsiniz.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ile görev takibi ivme kazanır

İş hayatının en büyük sorunlarından biri, görev takibi konusunda yetersiz kalınması. Müşteriyle ilgili yapılması gereken bir iş olduğunda, işin takip edilmesi ve müşteriye zamanında geri dönüş yapılması önemlidir.

Zamanında yerine getirilmeyen görevler ve unutulan geri bildirimler, müşteri ve para kaybı ile sonuçlanabilir. Yapılacak işlerin CRM uygulamalarında profesyonel bir şekilde tutulması, işlerin zamanında ve eksiksiz yapılmasına olanak tanır.

CRM programıyla başka sistemlere ihtiyacınız olmaz

CRM sisteminin olmadığı yerde, bir kaç programa ihtiyaç duyulabilir, bu da her program için ayrı bir maliyet demektir. Oysa CRM programıyla iş süreçleriniz tek bir merkezden yönetilir ve başka bir sisteme gereksinim duymazsınız.

CRM'le müşteri memnuniyeti ve satışlar artar

CRM programıyla gerek kurum içi gerekse müşterilerle olan tüm işler, kusursuz bir şekilde aksamadan gerçekleştirilir. Zamanında verilen teklifler, aksamayan siparişler, hızlı ve sorunsuz işleyen müşteri hizmetleri sayesinde müşteri memnuniyeti artar.

mysoft-crm

 

Deepfake Nedir? Nasıl Kullanılır? Deepfake Kullanmak Suç Mu?

 1 Mart 2024 Cuma

Dijital çağın tehlikesi olarak nitelendirilen deepfake, derin kurgu veya derin sahte anlamındadır.

Devamı

2024 Asgari Ücret Ne Kadar? Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 27 Aralık 2023 Çarşamba

Asgari ücret işçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından belirleniyor.

Devamı

e-Faturada Karekod Zorunlu Mu? e-Arşiv Faturada Karekod Zorunluluğu Nedir?

 10 Eylül 2023 Pazar

e-Fatura, e-Arşiv Fatura vb. elektronik belgelerde "Karekod" bulunması zorunlu oldu.

Devamı

Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

 7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz 2023 tarihli resmi gazete ile Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

Devamı

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 30 Mart 2023 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

GİB'den e-Defter, e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 26 Mart 2023 Pazar

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Şahıs Şirketi Nedir? Nasıl Kurulur? Şahıs Şirketi Açma Maliyeti 2024

 21 Mart 2023 Salı

e-Devlet üzerinden şahıs şirketi kuruluş işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 17 Mart 2023 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uygulamaya konan elektronik uygulamalar kullanım rekoru kırdı.

Devamı

e-İrsaliyede Karekod Zorunlu Mu? İnternetten Mal ve Hizmet Satışı Yapanlarda Karekod Zorunluluğu

 20 Şubat 2023 Pazartesi

e-İrsaliye Karekod zorunlu mu? İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapanlar için e-İrsaliye Karekodu zorunluluğu nedir?

Devamı
WhatsApp