Excel tabloları, veri depolamada çağın gerisinde kaldı. Günümüzde statik veriyi depolamak yeterli değil, bu verilerin anlamlı bilgilere dönüştürülmesi gerekiyor. Donanımlı bir CRM sistemi, müşteri datanızın kaydedilmesi ve otomatik olarak merkezi bir yerde saklanmasına olanak sağlar. Toplanan veriler her geçen gün çoğalır ve gerçek zamanlı olarak hızlı ve kolay bir şekilde analiz edilir. Örneğin, pazarlama ve satış taktiklerinizin ne kadar işe yarayıp yaramadığını anlık olarak görebilirsiniz.
Ürün veya hizmet satmak, müşterilerinizle ilişkinin sadece başlangıcıdır. Devamlılığı olan, özelleştirilmiş ve kusursuz müşteri hizmetleriyse müşteri bağlılığının olmazsa olmazıdır.
"Yapılan araştırmalara göre; tüketicilerin %75'i ve karar merciilerin %90'ı, şirketlerin kendi gereksinimlerini anlamaları beklentisi içindeler. "
Araştırmalarda gösteriyor ki, müşterilerin, büyük şirketler yerine küçük işletmeleri tercih etmelerinin en önemli sebeplerinden biri de kuşkusuz, kişisel bir deneyim arıyor olmaları.
Çok iyi kurgulanmış ve geliştirilmiş bir CRM programı; her bir müşteriye kendini özel hissettirmek için pazarlama, satış ve diğer ekiplerin gerekli bilgiye anlık erişebilecekleri altyapıyı sunar.
Şirketinizin geleceğini inşa ederken, hızlı, çevik ve pratik bir şekilde ölçeklenebilen bir temel üzerine kurmalısınız.
Kurumsal uygulama gereksinimleriniz için bulut tabanlı CRM sistemini benimsemek, ilk andan itibaren size büyük bir avantaj sağlayacaktır.
CRM yazılımını diğer platformlarla çok kolay bir şekilde entegre edebilirsiniz. Söz konusu entegrasyonlar sayesinde çoğalan müşteri taleplerini karşılamak ve planladığınız büyümeyi desteklemek için çok daha verimli kararlar alabilirsiniz.
Tam donanımlı CRM programı sürdürülebilir büyümenizin temelini oluşturacaktır.
Mysoft'un satış, pazarlama, müşteri hizmetleri çözümleri hakkında ayrıntılı bilgi almak için bize ulaşabilir ya da hemen şimdi Mysoft CRM'i ücretsiz denemek için kullanmaya başlayabilirsiniz.