Rakiplerine karşı seçimi kaybetmek üzere olan bir siyasetçisiniz ve çok kısa sürede milyonlarca seçmenin beklentilerini analiz etmeniz gerekiyor. Ya da devamlı müşteri kaybeden bir market zinciri olarak yeni bir reklam kampanyası yapmanız gerekiyor. Belkide sinemaseverlere ilgilerini çekmesini istediğiniz bir film yapmak istiyorsunuz.
Tam da bu zamanlarda, inanılmaz bir hızla çoğalan veriyi etkin bir şekilde saklamak, çok hızlı bir şekilde analiz etmek ve istenilen sonuçları elde etmek, hayati önem taşıyor. Mevcut bilgiyi en verimli şekilde değerlendirmek için çok iyi bir veri saklama ve analiz potansiyeline sahip teknoloji kullanmanız gerekiyor.
Tek başlarına bir anlam ifade etmeyen bilgiler, son derece gelişmiş yazılımlarla ve uzman ellerde analiz yapılarak anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşür. Bir çok farklı kaynaktan toplanan bilgileri titizlikle işleyen bir veri analizi ve raporlama sistemi, kritik zamanlarda gerekli veriyi anlık ileterek karar alma mekanizmalarını güçlendirir. Kurumlar ve şirketler daha doğru bilgiler ışığında daha başarılı kararlara imza atabilir.
Veri analizi ve raporlama sistemleriyle, bilgilerinizi kolayca analiz ederek etkili şekilde görselleştirip raporlayarak karar alma mekanizmasını daha da iyileştirebilirsiniz. Bu değişime kolay adapte olabilen şirketlerin, rakiplerine göre büyük bir avantaj elde ettiği aşikar.
Yalnızca üretim ortamlarından sağlanan verilerin analizi yeterli değil. Sosyal medya, bulut bilişim ve akıllı cihazların kullanılmasıyla birlikte veri miktarı olağanüstü bir hızla artıyor. Bu bilgilerle analiz yapmak oldukça önemli bir konu. İyi geliştirilmiş CRM programıyla tüm bu beklentilerinizi karşılayabilir, şirketinizin geleceğine yön verecek bilgiler elde edebilirsiniz.
Ayrıca, söz konusu analizler sayesinde; yeni projeler, yeni kampanyalar, küçülme veya büyüme gibi birçok farklı alanda rakiplere fark atacak kararlara imza atabilirsiniz.
Alınacak yeni kararlar, işleri büyütme veya küçülmeye gitme gibi durumlarda yapılan veri analizi süreci en doğru şekilde izlenmeli.
Öncelikle sorunlar, ihtiyaçlar belirlenmeli ve hedefler oluşturulmalı. Ardından, sorunların tespiti yapılmalı ve veri ölçüm altyapısı oluşturulmalı. Daha sonra, bilginin toplanması ve analizi gerçekleştirilmeli. Son olarak ise uygulama ve testler yapılmalıdır.
Şirketlerin ticari olarak hacimlerini artırmak ve rakiplerinin önüne geçebilmek için kullandıkları en önemli araçlardan birisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi yani CRM programıdır.
CRM yazılımı ile şirketler müşterilerini her ayrıntıya kadar tanıyarak, onların nasıl hareket ettiklerini anlayabiliyor. Ayrıca müşteriler hakkında bilgi sahibi olmak, özellikle yapılacak reklam, kampanyalar ve promosyonlar için yol gösterici oluyor. Söz konusu bu çalışmalar için veri üzerinde çok kapsamlı ve gerçek zamanlı analizler yapılması gerekiyor. Geliştirilmiş CRM programı tüm bu ihtiyaçlara cevap veriyor. CRM yazılımı sayesinde, bir tıkla, ilgili tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.
Şubeler, dış hizmet görevlileri, müşterileri kapsayan geniş bir ağ ve güncel bilgilerin yer aldığı merkezi bir bilgi tabanını gerektirir. CRM veri yönetimi sayesinde, sahip olduğunuz bilgilerin departmanlar ve şubeler genelinde kullanılabilmesine de olanak tanır.
CRM yazılımında, tüm belgeler merkezi olarak kayıtlıdır ve iç ve dış hizmetlerde görevli tüm çalışanların erişimine sunulur. Kısalan arama süreleri, işte daha fazla verim elde etmeyi sağlar. Kapsamlı veri analizleri sayesinde çok daha doğru kararlar alabilir ve verimliliği artırabilirsiniz.
Bugün olduğu gibi yarında, şirketlerin sahip olduğu verilerin, rekabetin temelini oluşturacağı aşikar.
Mysoft CRM dinamik raporlama sistemi ile firmanıza özel, ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturursunuz. Dilerseniz raporlar istediğiniz dönemlerde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderilir. Dilerseniz anlık olarak hem Web arayüzünden hem de mobil uygulamalardan rapor içeriklerini anında inceleyebilirsiniz. Raporları Excel'e aktararak üzerinde çalışmalar yapabilirsiniz. Mysoft CRM raporlama ile ilgili bir çok sorununuzu bir anda çözdüğü gibi geçmişe dönük veriler üzerinden geleceğinizi planlayarak analizler yapar.
Daha fazlası için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.