CRM Kullanmanın 15 Faydası Nedir?

CRM Programı size ne fayda sağlar? 

Verilerinizi tek bir yerden yönetin

CRM kullanarak, excel tablolarında, e-posta kutularında ya da defterlerde karışık bir halde duran tüm verilerinizi tek bir yerden yönetebilirsiniz. Müşteri verileri, müşteriye sunulan teklifler, satışla ilgili bilgiler, sözleşmeler vs. istediğiniz yerden ve dilediğiniz zamanda kolayca ulaşabilirsiniz. Pazarlama, satış, müşteri ilişkileri vs. tüm departmanlar veriye anlık olarak ulaşabilir.

Otomatikleşen bilgi girişiyle iş süreçlerinizi hızlandırın

İnternet sitenizi ziyaret eden ve form dolduran müşteri adayına ait bilgileri, CRM sistemiyle otomatik olarak kaydedebilirsiniz. İlk kez sayfanızı ziyaret eden müşteri adayından anında haberdar olursunuz ve hızlıca teklif ve satış süreçlerine geçebilirsiniz.

Satış ekibinin eşgüdümsel çalışmasını sağlar

CRM sistemi sayesinde satış personelinin, iş süreçlerinin tüm aşamalarını anlık olarak takip eder ve gerektiğinde müdahalede bulunabilirsiniz.

Satş personeli içinde kimin hangi satışla ilgilendiğini, hangi aşamada olduğunu ve bir sonraki adımını takip eder, müşteri adayları hakkında ayrıntılı değerlendirmelerde bulunarak, gerektiğinde satış ekibini yönlendirebilirsiniz.

Ekip çalışmasını güçlendirir ve verimliliği artırır

Müşteri ve satışa ait tüm verilerin tek bir merkezden yönetilmesi sayesinde personel; aktif satışlar, görüşmeler, teklifler ve siparişlerle ilgili güncel bilgi sahibi olur. CRM yazılımı, çalışanların ortak akılla iş yapmalarını, birbirlerinin boşluğunu tamamlamalarını sağlar ve işte verimliliği artırır.

Etkin satış yönetimi imkanı sunar

CRM programlarının temel faydası, etkin satış yönetimi sayesinde daha çok satış yapma imkanı sağlamasıdır.
Müşteri adayıyla ilk temastan itibaren sipariş teslimine kadar olan tüm süreci CRM yazılımı sayesinde yönetebilir, satışlarınızın her aşamasını takip edebilirsiniz.

Müşterilerinizi kategorize etmenizi sağlar

Tam donanımlı bir CRM programı sayesinde müşterilerinizi belirli kriterlere göre kategorize edebilir, sınıflara ayırdığınız müşterilerinizin her birine özel ve farklı teklifler sunabilirsiniz.

Vaktinizin çoğunu satışa ayırmanıza imkan verir

Satışlarınız çoğaldıkça, satışların takibini yapmak epey zorlaşır. Oysa CRM uygulamasıyla tüm satışların hangi aşamada olduğunu anında görebilirsiniz. Dolayısıyla gereksiz yere efor harcamazsınız. Hangi satışın hangi aşamada olduğunu bilirsiniz ve tüm dikkatinizi doğru yere verirsiniz.

Etkin ve hızlı karar verme imkanı sağlar

Veriler anlık güncellendiği için, işlerle alakalı tüm bilgiye kolayca erişerek, çok hızlı ve daha sağlıklı kararlar alırsınız. Yeni bir müşteriyle kimin alakadar olacağı konusunda, satış personelinin iş yüküne bakarak çabucak karar alabilirsiniz.

Teklif oluşturma ve takibini sağlar

CRM'nin teklif hazırlama özelliği sayesinde işletmenize mahsus teklif şablonları oluşturur, mevcut şablonlarla minimum zamanda standart teklifler oluşturabilirsiniz.

Mobil CRM ile saha ekibinin verimliliği maksimum seviyeye çıkar

Mobil CRM sayesinde, tüm personel tüm bilgiye istediği her yerden ulaşabilir. Mobil CRM ile şirket dışında toplantıda olan saha ekipleri, toplantı notlarını hızlıca girebilir, önemli bilgilere diledikleri anda ulaşabilir, tüm gelişmelerden haberdar olabilirler. Böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtularak, verimlilik maksimum seviyeye çıkar.

Saha ekibinin performansını kolaylıkla değerlendirebilirsiniz

CRM uygulamasıyla, satış personelinizin her biri için istatiksel bilgilere ulaşırsınız. Hangi satış personeli kaç müşteri ile ilgileniyor ve kaç satış gerçekleştirmiş, eskiye dönük satışlarının toplamı nedir, gibi bilgileri tek ekrandan görebilirsiniz. Dolayısıyla satış ekibinin performansını değerlendirerek saha ekibinizi daha sağlıklı yönlendirebilirsiniz.

Şirket içi işlerinizi daha etkin yönetirsiniz

CRM sistemi sayesinde şirket içinde işlerinizi daha etkin yönetirsiniz. Ekip üyelerine bazı görevler atayabilir ve kolayca takip edersiniz. Bir görevlendirme yaptığınızda ilgili kişiye bilgilendirme gider, görev bitirildiği zaman anında haberiniz olur.

Hangi ürününüz ne kadar sattı anlık olarak izlersiniz

CRM programıyla tüm ürün ve hizmetlerinizin kaydını yaparak teklif ve sipariş oluşturmanıza olanak sağlar. Bunun yanında, müşterilerinizin hangi ürünlere rağbet gösterdiğini görebilir ve azalan ürünleri hemen fark edersiniz. Dolayısıyla ürün listenizin daima güncel kalmasını sağlarsınız.

Her müşterinizin sipariş geçmişini gösterir

Mevcut müşterilerinizin sipariş geçmişini değerlendirerek, tekrardan alım yapacakları, tespit edebilir ve yeniden satış yapabilirsiniz.

CRM programı sayesinde müşteri memnuniyeti maksimum seviyeye çıkar

Şirketinizde CRM yazılımı kullanarak müşterilerle alakalı bütün veriyi "görüşme ve toplantı detayları, verilen teklifler, siparişler vs." anbean takip ederek, müşteri beklentilerine anında cevap verebilirsiniz. Böylece müşteri memnuniyetini en süt seviyeye çıkartırsınız.

Mysoft CRM, müşteri ile tanışmanızdan sipariş teslim edilene kadar tüm süreci, yönetmenizi sağlayan bulut tabanlı bir iş aracıdır.

mysoft-crm

 

Deepfake Nedir? Nasıl Kullanılır? Deepfake Kullanmak Suç Mu?

 1 Mart 2024 Cuma

Dijital çağın tehlikesi olarak nitelendirilen deepfake, derin kurgu veya derin sahte anlamındadır.

Devamı

2024 Asgari Ücret Ne Kadar? Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 27 Aralık 2023 Çarşamba

Asgari ücret işçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından belirleniyor.

Devamı

e-Faturada Karekod Zorunlu Mu? e-Arşiv Faturada Karekod Zorunluluğu Nedir?

 10 Eylül 2023 Pazar

e-Fatura, e-Arşiv Fatura vb. elektronik belgelerde "Karekod" bulunması zorunlu oldu.

Devamı

Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

 7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz 2023 tarihli resmi gazete ile Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

Devamı

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 30 Mart 2023 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

GİB'den e-Defter, e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 26 Mart 2023 Pazar

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Şahıs Şirketi Nedir? Nasıl Kurulur? Şahıs Şirketi Açma Maliyeti 2024

 21 Mart 2023 Salı

e-Devlet üzerinden şahıs şirketi kuruluş işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 17 Mart 2023 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uygulamaya konan elektronik uygulamalar kullanım rekoru kırdı.

Devamı

e-İrsaliyede Karekod Zorunlu Mu? İnternetten Mal ve Hizmet Satışı Yapanlarda Karekod Zorunluluğu

 20 Şubat 2023 Pazartesi

e-İrsaliye Karekod zorunlu mu? İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapanlar için e-İrsaliye Karekodu zorunluluğu nedir?

Devamı
WhatsApp