Analitik CRM, mevcut veya potansiyel müşterilere ait bilgilerin toplanması, bu bilgilerin segmentlere ayrılması, depolanması, işlenmesi, analiz ve tahminlere dönüştürülerek kullanılabilir hale getirilmesini sağlayan süreç ve araçlardır. Analitik CRM, pazarlama, satış ve müşteri hizmetlerinin çok daha etkin olması için veri analitiğini kullanmaktadır.
Analitik CRM'in açılımı; Analitik Customer Relationship Management yani Analitik Müşteri İlişkileri Yönetimi'dir.
CRM çözümünün avantajları hakkında ayrıntılı bilgi almak için https://www.mysoft.com.tr/crm sayfamızı ziyaret edebilirisiniz.
"Mysoft CRM sizi dinler, ihtiyacınızı analiz eder, uzman kadrosu ve gelişmiş teknolojisi ile size özel çözümler sunar!"
Analitik CRM Uzmanı, mevcut veya potansiyel müşterilerden veri toplayıp, segmentlere ayırmak ve yararlı sonuçlar için Analitik CRM tekniklerini kullanan kişidir.
Mysoft CRM sizi dinler, ihtiyacınızı analiz eder, uzman kadrosu ve gelişmiş teknolojisi ile size özel çözümler sunar.
Mysoft CRM Programının özelleştirilebilir yapısı ile şirketinizin dinamiklerine ve tam da ihtiyacınıza göre mutlu bir CRM sahibi olursunuz. Unutmayın, mutlu müşterilere sahip olmak için öncelikle sizin mutlu olmanız gerekir. CRM Programları içerisinde size özel çözümler sağlayan Mysoft CRM ile tek yapmanız gereken Müşteri Yönetimi , Satış Yönetimi , Fırsat Yönetimi , Pazarlama Yönetimi , Proje Yönetimi , Şikayet Yönetimi , Servis Yönetimi ve Talep Yönetimini kapsayan Mysoft CRM İş Modelleri ve çözümleri ile planlama yapmak.