Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle etkileşimlerini yönetmek ve geliştirmek için kullandıkları strateji ve teknolojik araçlardır.

Müşteri yaşam döngüsü boyunca, müşterilerle olan ilişkileri geliştirmek, müşteri şikayetlerine olan hassasiyeti artırmak, müşteri davranış ve beklentilerindeki eğilimleri tespit ederek verimliliği en üst seviyeye çıkarmak CRM'in başlıca görevidir.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)'in Amacı Nedir?

CRM'in amacı müşteri beklentilerine optimum düzeyde cevap vererek müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaktır.

  • Mevcut müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmak
  • Müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap vermek
  • Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
  •  Müşteriyi elde tutmak
  • Müşteri sadakati oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri kazanmak
  • Yeni müşteriler bulmak
  •  Müşteri değeri yaratmak
  • Sadık müşterileri belirlemek
  • Müşteri bilgileri için veritabanı oluşturmak
  • İnternet vasıtasıyla müşteri tercihlerini ​​takip ederek, belirlemek
  • Müşteri grupları için karlılık modelleri oluşturmak
  • Müşteri sorunlarının çözümü için etkili bir sistem oluşturmak
  • Pazarlama ve satış süreçlerinin planlanması
  • Satış ekibinin faaliyetlerinin koordine etmek
  • Satış sürecinde fırsatların takibi ve yönlendirmesini planlamak için etkin bir mekanizma oluşturmak
  • Verilerin düzenli yönetilmesini sağlamak
  • Otomatik veri girişi ile iş süreçlerini hızlandırmak
  • Şirket içi ekip çalışmasını güçlendirmek ve iş verimliliğini artırmak
  • Teklif hazırlamak ve takibini kolaylaştırmak
  • Saha ekibinin verimliliğini artırmak
  • Ayrıntılı raporlama sistemiyle kullanıcıların performansını değerlendirmek
  • Son olarak şirket verimliliğini ve karlılığı artırmak

Deepfake Nedir? Nasıl Kullanılır? Deepfake Kullanmak Suç Mu?

 1 Mart 2024 Cuma

Dijital çağın tehlikesi olarak nitelendirilen deepfake, derin kurgu veya derin sahte anlamındadır.

Devamı

2024 Asgari Ücret Ne Kadar? Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 27 Aralık 2023 Çarşamba

Asgari ücret işçi, işveren ve hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından belirleniyor.

Devamı

e-Faturada Karekod Zorunlu Mu? e-Arşiv Faturada Karekod Zorunluluğu Nedir?

 10 Eylül 2023 Pazar

e-Fatura, e-Arşiv Fatura vb. elektronik belgelerde "Karekod" bulunması zorunlu oldu.

Devamı

Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

 7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz 2023 tarihli resmi gazete ile Mal ve Hizmetlerde Uygulanacak KDV Oranları Arttırıldı

Devamı

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 30 Mart 2023 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

GİB'den e-Defter, e-Arşiv Fatura Hakkında Duyuru!

 26 Mart 2023 Pazar

1 Temmuz tarihi itibariyle e-belge uygulamalarına dahil olan mükelleflerce, 30 Haziran 2020 tarihine ...

Devamı

Şahıs Şirketi Nedir? Nasıl Kurulur? Şahıs Şirketi Açma Maliyeti 2024

 21 Mart 2023 Salı

e-Devlet üzerinden şahıs şirketi kuruluş işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Kullanım Rekoru Kırdı!

 17 Mart 2023 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uygulamaya konan elektronik uygulamalar kullanım rekoru kırdı.

Devamı

e-İrsaliyede Karekod Zorunlu Mu? İnternetten Mal ve Hizmet Satışı Yapanlarda Karekod Zorunluluğu

 20 Şubat 2023 Pazartesi

e-İrsaliye Karekod zorunlu mu? İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapanlar için e-İrsaliye Karekodu zorunluluğu nedir?

Devamı
WhatsApp