İleti Yönetim Sistemi (İYS) Seviye 1 Katma Değerli Hizmetler nelerdir?
Hizmet Sağlaycılar, Seviye 1 hizmeti sayesinde İYS'ye İYS İş Ortakları veya API üzerinden erişebilir. Böylelikle, temel hizmetlerde yalnızca İYS Web üzerinden yapılabilecek işlemlere web servis yoluyla da erişim sağlanmış olur.
Farklı ölçütlere göre anlık olarak iletişim adresinin onay durumunu sorgulayabilirsiniz.
Seviye 1 hizmeti sayesinde çift yönlü teknik entegrasyon (call-back) sağlayabilir böylece İleti Yönetim Sisteminde onay/ret değişikliklerinden anlık olarak (veya teknik altyapının uyumuna göre belirli aralıklarla) haberdar olabilirsiniz.
1 Ocak 2021 tarihine kadar web servis üzerinden toplu bir şekilde onaylı iletişim adreslerini İYS'ye bildirebilirsiniz.
İleti Yönetim Sistemi (İYS) Seviye 2 Katma Değerli Hizmetler nelerdir?
Seviye 2 hizmetleri, en kapsamlı İleti Yönetim Sistemi hizmetleridir.
Seviye 2 hizmeti sayesinde İYS kısa mesaj numarası (3338), İYS Çağrı Merkezi, İYS kısa link veya İYS Mobil uygulamalarını kullanarak İYS aracılığıyla alıcıdan onay alabilirsiniz.
İYS yoluyla alınacak onay/ret işlemleri için işletme içi uygulamalarla doğrudan teknik entegrasyon sağlayabilirsiniz.
Birden çok alt kullanıcı oluşturabilir ve bu kullanıcıları çeşitli rollerde yetkilendirebilirsiniz.
Farklı zaman aralıkları ve filtrelerle gelişmiş raporlar alabilirsiniz.
Kapsamlı bayi/acente yönetimi uygulayabilirsiniz.
İYS Web (iys.org.tr) üzerinde gelişmiş kullanıcı arayüzlerine erişebilirsiniz.