İYS İş Ortakları, İYS'den API lisansı kullanımı ve canlı ortama erişim hakkı elde ederek kendi müşterilerine İYS hizmetlerinin kullanılmasına imkan veren firmalardır.
CRM yazılım hizmeti, ERP yazılımı, toplu SMS gönderimi, toplu e-posta gönderimi, çağrı merkezi hizmeti ve benzeri hizmetler veren firmalar İYS İş Ortağı olabilir. Ayrıca BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) lisansına ve STH (Sabit Telefon Hizmeti) lisansına sahip olmayan firmalar, teknik şartlara sahip olmaları durumunda İYS İş Ortağı olabilirler.
İletişim adresi sayısı 250.000'den az olan Hizmet Sağlayıcılar, İleti Hizmetleri'ne ancak yetkilendirdikleri iş ortakları üzerinden erişim sağlayabilirler.
İletişim adresi 250.000'den fazla olan Hizmet Sağlayıcılar, İleti Hizmetleri'yle almış oldukları İYS API ucuna erişim hakkını aşağıdaki biçimlerde kullanabilirler:
Hizmet Sağlayıcı, İş Ortağı yetkilendirme işlemini, İYS üzerinde sağlanan ön yüzlerden gerçekleştirir. Hizmet Sağlayıcı, tüm verisini tek bir iş ortağı aracılığıyla entegre edebileceği gibi, iletişim kanalı (mesaj, arama, e-posta) bazında izin yönetimi yaptığı durumlarda, aynı anda bir veya birden çok iş ortağı üzerinden İYS API uçlarına erişim hakkını kullanabilir.
Mysoft Dijital Dönüşüm A.Ş. İleti Yönetim Sistemi (İYS) A.Ş. nin ilk iş ortağıdır.
İş ortağı olabilmek için İYS API ve canlı ortama erişim hakkı bedeli yanında Türkak onaylı ISO 9001, ISO 22301 ve ISO 27001 kalite belgelerini haiz olmak gerekmektedir. Ayrıca İYS İş Ortaklığı Sözleşmesi'nin imzalanması gerekmektedir.
İleti Yönetim Sistemi (İYS) İş ortakları Listesi için tıklayınız.
İYS (İleti Yönetim Sistemi) İş Ortaklığı modeli ve çalışma şartları, İş Ortaklığı Sözleşmesi'nde düzenlenmiştir.
İleti Yönetim Sistemi İş Ortaklığı sözleşmesini imzalayan "İş Ortağı" firma, sözleşmeye konu olan ürün veya hizmetine İYS API entegrasyonunu gerçekleştirmelidir. Bu sayede, İYS'nin sunduğu Seviye 1 veya Seviye 2 Katma Değerli Hizmetlere, iş ortağın müşterilerinin ilgili ürün veya hizmetin içinden erişimi mümkün olmaktadır. İYS hizmetlerinin, kendi ürünü ya da hizmeti içinden müşteriye sunum biçimi iş ortağının tasarrufundadır.