PMI standartlarında proje yönetimi metodolojisi ile projelerini yürütmektedir.
Aşağıda en temel olarak sayılan başlıkların altını net ve güçlü bir iş yapma metodolojisi ile doldurmuştur.
Bu metodoloji proje büyüklüğüne göre daha detay ya da özet olarak proje bazında belirlenmektedir. Tüm amaç başarılı ve etkin bir proje yönetimi sağlamaktır.
Projenin amacında; çıktıları ve başarı kriterleri belirlenir. Proje boyunca yürütülecek tüm çalışmaların bu yaklaşıma göre oluşturulması ve takip edilmesi için hedef belirlemesi yapılır.
Projenin hazırlık süreci içerisinde tüm zamanlama planlamaları yapılır.
Proje süresince hangi kişinin hangis aşamada ve zamanda ne kadar kaynağının kullanılacağı belirlenir.
Proje paydaşlarının tamamının hangi aşamalarda nasıl bir iletişim yöntemi kulacağı belirlenir.
Proje sırasında karşılabilecek riskler, risklerin büyüklü ve çözümüne yönelik yapılacak çalışma ve çalışmaları yapacak kişiler ve bilgilendirilecek kişiler belirlerinir.
Bu başlıkta projede kullanılacak tüm dokümanlar belirlenmektedir. Bunların nasıl ve hangi zamanlarda doldurulacağı ve kimlere dağıtılacağı belirlenmekte ve yönetilmektedir.
Projeye ait tüm hazırlıkların yapıldığı bölümdür. Hem müşteri proje yöneticisi hem mysoft proje yöneticisi projeye ait tüm detayları belirler.
Sözleşme kapsamında olam tüm modüllerin eğitimleri verilir. Bu eğitimler uygun şelilde planlanan ekiplere yerinde yada online olarak verilir. Proje boyunca tüm eğitimler dokümanlarla kayıt altına alınır. Eğitim değerlendirme tutanakları tutulur.
Müşterinin iş süreçleri detaylıca incelenir. İş süreçleri ile devreye alınacak yazılım uygulamasının süreçleri karşılayıp karşılamadığı tesbit edilir. Eksik kısımlarının analizi netleştirilir.
Analizi yapılan müşteri süreçlerinin yazılıma aktarılabilmesi için gereken temel tanımlamalar ve parametrelerin yapıldığı bölümdür.
Sisteme aktarılan ve gerekli tanımları yapılan müşteri süreçlerinin test edildiği bölümdür. Yapılan kurgunun müşteri ihtiyaçlarını karşılayıp karşılamadığı test edilir. Uygulamanın çalışma şekli kontrol edilerek uygunluk verilirse canlı ya geçilir.
Müşterinin uygulamayı fiilen kullanıma başlamasıdır. Bu aşamada kullancılara bir süre daha proje ekiplerince destek verilmeye devam edilir. Müşteriye bu aşamadan sonra gerektiğinde yerinde yada uzaktan destek verilerek proje süreci bakım kapsamında devam ettirilir.
Analitik CRM, pazarlama, satış ve müşteri hizmetlerinin çok daha etkin olması için veri analitiğini kullanmaktadır.
Kolay kullanım, otomatik iş akışı, raporlama, entegrasyon, mobil uyumluluk ve sosyal platformlarla entegrasyon iyi bir CRM yazılımının olmazsa olmazlarındandır.
Müşteri İlişkileri Yönetimini oluşturan bileşenler; strateji, insan, süreç ve teknolojidir.
Müşteri İlişkileri Yönetiminin aşamaları; müşteri seçimi, müşteri edinme, müşteri koruma ve müşteri derinleştirmedir.
Mysoft CRM, Teknoparklardan Çıkan Ar-Ge 250 Araştırması ve Yenilikçi 10 Projeden biri oldu.
Satış personelinin güvensizliği, hatalı davranışları, ekonomik nedenler, zamanlama hataları satış kapamaya engeldir.