Temel İlkemiz:
Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti ve Hızlı Hizmet
Mysoft Destek Merkezi (MDM) ile koşulsuz müşteri memnuniyeti, iş sürekliliği, hızlı dönüş ilkelerimiz sayesinde müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla uzun süredir başarılı bir ilişki yürütüyoruz.
Mysoft ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim Sistemi standartlarına sahiptir. Bu standartlar Mysoft'un müşterilerinin beklentilerini karşılayabilmesi, durumlarını ve performanslarını sürekli iyileştirme ve geliştirmeleri, ilgili operasyonlarını yönetmelerinde ve hizmet vermelerinde hangi yöntemleri uygulayacakları, nasıl uygulayacakları konularında kılavuzluk eden bir standarttır.
Mysoft ürünlerine ait her türlü eğitim, danışmanlık, ek geliştirme, güncelleme, bug fix etme hizmetlerini ve garanti hizmetlerini müşterilerimize ITIL Servis Yönetimi sertifikasyonuna sahip çalışanlarımızla veriyor hizmetlerimizi SLA (Hizmet Seviyesi Yönetimi) sürelerine göre takip ediyoruz.
Etkin bir destek için her zaman müşteri ve iş ortaklarımızla beraber çalışıyoruz.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim Sistemi
ISO 10002 Müşteri memnuniyeti kalite yönetim sistemi standartları ile, müşteri şikayetlerinin ele alıp ve yönetiyoruz.
ISO 10002 Müşteri memnuniyeti kalite yönetim sistemi faydası nedir?
- Müşterilerimizden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini belirlemek.
- Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanlarımızın bilinç ve dikkatlerini geliştirmek.
ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi
ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standartlarında müşteri ve iş ortaklarımıza en iyi hizmeti kesintisiz olarak veriyoruz.
ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Faydası Nedir?
- İş ile ilgili mevcut ve gelecekteki tehditleri belirlemek ve bunları doğru yönetme konusunda katkı sağlar.
- Kriz zamanlarında kritik fonksiyonların her zaman çalışmasını temin eder.
- Sürekliliğinin sağlanması kabiliyetinin kanıtlanması ile günümüz rekabet ortamında avantaj sağlar.
- Tedarikçilerin, müşterilerin, pay sahiplerinin, çalışanların gereksinimleri risk değerlendirilmesi yolu ile yerine getirilir.
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi
ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Faydası Nedir?
- Bilgi teknolojisi hizmetlerini çalışır durumda tutar.
- Bilgi teknolojisi risklerini ve karmaşıklığını yönetir.
- Hizmet süreçlerinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artış sağlar.
- Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru belirleme, uygun ve zamanlı destekle müşteri memnuniyeti sağlar.
- Kaynakların daha verimli ve etkin kullanımını sağlar.
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarında tüm çalışanlarımızın Bilgi güvenliği ve gizliliği sözleşmeleri olup destek hizmetlerinde bilgi güvenliği en hayati ilkemizdir.
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Faydası Nedir?
- Doğru, güvenilir ve geçerli bilgiler sağlar.
- Fazladan iş yükü ve gereksiz zaman kaybının önüne geçer.
- Riskleri minimize eder.
- İş sürekliliği sağlar.
- Bilgi varlıklarının gizliliğinin korunmasını sağlar.
- Kuruluş genelinde, bilgi sistemleri ve zayıflıkların nasıl korunacağı konusundaki farkındalığı artırır.
- Bilginin ve metotlarının doğruluğunun ve bütünlüğünün korunması, içeriğinin değişmemesi sağlanır.
- Yasal tarafların zorunlu kıldığı kriterler sağlanmış olur.
- Bilgi varlıklarına erişim korunur.