Doğru strateji, ekip ve teknolojiyle geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil. Başarılı bir planlama, profesyonel insan kaynağı ve teknolojik araçlarla satış ekibiniz mükemmel sonuçlar çıkarabilir.
Mobil CRM satış ekibinin başarısına doğrudan katkı sağlar
- Satış ekibi, zamanlarının çoğunu sahada müşterilerle görüşerek geçiriyor. Bulut üzerinden Mobil özelliği olan bir CRM kullanmak, şirket dışında da tüm veriye kolayca ulaşmanıza olanak sağlıyor.
- Şirkette yapılması gereken işleri seyir halindeyken de halledebilirsiniz. Online CRM'le hazır şablonları kullanarak, teklif hazırlayabilir, dilerseniz sipariş oluşturabilirsiniz. Böylece zamandan kazanır, müşterilerinize daha çok zaman ayırabilir ve satış sürecini hızlandırabilirsiniz.
Herhangi bir teklif kabul edildiği zaman şirkette ilgili departmana anlık olarak bildirimde bulunabilir ve ivedilikle sipariş hazırlıklarına başlanmasını sağlayabilirsiniz.
- Gerekli belgeleri bulmak için dosyalar veya e-postalar arasında kaybolmak yerine mobil cihazınızdan online CRM kullanarak dilediğiniz tüm bilgilere saniyeler içinde erişebilirsiniz.
Müşterinizle toplantıya başlamadan önce görüşme yapacağınız şirket ve müşteri geçmişine bakarak, eski toplantı notlarına, satış bilgilerine, borç ve alacak bilgilerine hızlıca göz atabilirsiniz.
- CRM'le iş planı oluşturabilirsiniz ve her nerede olursanız olun iş planlarınızla ilgili Mobil CRM sayesinde hatırlatma mesajları alabilirsiniz.
Ayrıca iş arkadaşlarınızdan biri sizinle de alakalı bir kayıt oluşturduğu zaman bildirim mesajları alırsınız. Şirket dışında olduğunuz zamanlarda da ekiple her an iletişim halinde olmak, veriminizi artıracaktır.
- Online CRM, ihtiyaç duyduğunuz her an en kritik bilgiye erişebilmenizi sağlar. Örneğin son anda ortaya çıkan bir müşteri ziyaretine gitmek zorundasınız. Ya da hakkında çok bilgi sahibi olmadığınız müşterinizle toplantı yapmak zorundasınız. İşte tam da böyle zamanlarda imdadınıza mobil CRM yetişir. Mobil CRM uygulamasına girerek, müşteriyle ilgili tüm bilgilere anında ulaşabilirsiniz.