Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Bugünlerde işin acı gerçeği, müşterilerinizin muhtemelen parmaklarının ucunda yüzlerce, belki de binlerce seçeneğe sahip olmalarıdır. Gürültünün her gün daha da yükseldiği bir dünyada ayakta durmak, hiç kolay olmayacak bir iştir.

İyi haber şu ki, umutsuz değil.

En önemli şey güven. Güven, herhangi bir ilişkinin temelidir. Temel düzeyde, bunu müşterilerinizle yaratabileceğiniz birçok farklı yol vardır. İşte dört büyük adım.

360 derece müşteri incelemelerine öncelik verin

Müşteri yorumları oldukça ilginç bir konsepttir. Herkes satın alma kararlarında çok büyük bir rol oynayan bir işletme, ürün veya hizmet hakkında geri bildirim bırakabilir.

Müşterileri etkilemek için parlayan yorumlardan veya hızlı yıldız derecelendirmelerinden daha fazlasını gerektirir. Çoğu kişi, cüzdanlarını çıkarmadan önce filtrelenmemiş ve tarafsız bir fikir edinmek için incelemelere bakar.

Sonuçta, tek bir gözden geçirme, güven kazanmada yalnızca bir-yıldız derecesine ve bir veya iki cümleye sahip olan bir grup incelemeden çok daha etkili olacaktır.

Bununla gözden geçirme formlarınızı, müşterilerin beğenilerini, beğenmediklerini, genel bakışını vb. Ölçecek şekilde oluşturmaya özen gösterin.

Kolay ulaşılır olun

Sorulara cevap vermemek müşteri güvenini (ve gelirini) öldürür. 24 saat müşteri hizmetleri seçeneğinizin bulunmaması sizi dezavantajlı hale getiriyor.
Tüketicilerin çoğu, bir müşteri hizmetleri sorusu olduğunda hemen bir cevap beklemektedir.

Öncelikle ve en önemlisi, alıcı sabrının her zaman düşük olduğunu kabul etmeniz gerekir. Tüketiciler sorunların kendi şartlarında derhan ve tamamen çözülmesini bekliyor.

Bunu akılda tutarak, şirketin web sitesinde canlı bir sohbet özelliği eklemek bugünlerde neredeyse şart. Canlı sohbet, müşterileri zorlu asansör müziklerini dinlerken beklemeye zorlamaktan daha iyidir. Bu özelliği kurduğunuzda, yakışıklı hale getirmek için elinizden geleni yapın. Müşteri hizmetleri temsilcisinin bir adını ve resmini ekleyin.

Birçok işletme de sohbetleri tercih ediyor. Amaç, sık sorulan soruları sahaya koymak ve günün her saati sorunları anında çözmeye yardımcı olmaktır.

Ortak ağrı köklerini bulun

"Müşterinizi tanıyın" binlerce yıldır standart iş tavsiyesi olmuştur.

Ancak, her işletmenin tam olarak kavramadığı bir kavramdır. Sade ve basit, güçlü bir güven derecesi oluşturmak, acı noktalarını kişisel düzeyde anlama yeteneğinize bağlıdır. Bu, iyi işletmeleri ve iyi işletmeleri ayıran şeydir.

Müşteri ağrıları noktalarınızın azotlu detaylarına ulaşmak titiz bir süreç olmak zorunda değildir. Bunu yapmak için ortak bir yöntem var: "5 Neden analizi".
Temel olarak, bu, temel nedene ulaşana kadar bir dizi ilgili soruyu varsayımsal bir müşteriye sormanın etkili bir yoludur. Örneğin, proje yönetimi yazılımı sattığınızı varsayalım. Müşterinin genel sorunu, işlerin daha verimli bir şekilde yapılması gerekiyor.

Kalıcı bir sorgulama hattı kullanarak, insanların sizin ürününüze veya hizmetinize neden ihtiyaç duyduklarına dair derinlemesine nedenlere ulaşabilirsiniz. Bu cevaplara sahip olduğunuzda, bunları çözme şekliniz benzersiz satış teklifinizdir. Bu, pazarlama ve müşteri başarı mesajlaşmanızın odak noktası olabilir.
Müşterilerinizin günlük ağrı noktalarını ne kadar iyi anlarsanız, size güvenmeleri o kadar fazla eğilimli olacaktır.

İddialı sözler vermeyin

İddialı sözler vermek hemen hemen her zaman yüksek bir riskdir, Her seferinde cesurca iddiada bulunmak avantajlı olabilir, ancak, bunların çoğunun yerine getirilmemesi (ya da GERÇEKTEN kötü halde getirilmesi), tüketici güven düzeylerinde ciddi, onarılamayacak hasara yol açabilir.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

e-Fatura ve e-Arşiv Faturalar, Form Ba ve Form Bs Bildirimlerine Dahil Edilmeyecek!

 25 Ocak 2021 Pazartesi

Yeni Taslak Tebliğ ile Ba ve Bs Bildirim Formları Gib tarafından otomatik olarak oluşturulacak.

Devamı

Limited Şirket Nasıl Kurulur? 2021 Limited Şirket Kuruluş Maliyetleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Türkiye'de en yaygın görülen şirket türüdür ve yaklaşık olarak tüm şirketlerin %82'si Limited şirkettir.

Devamı

2021 Defter Tutma Hadleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Bilanço hesabı esasına göre 2021 yılında uygulanacak defter tutma hadleri Vergi Usul Kanunu Madde 177..

Devamı

e-Ticarette Vergi Muafiyeti Nedir? Şartları Nelerdir?

 19 Ocak 2021 Salı

e-Ticarette vergi muafiyeti, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren geçerli olacak. Esnaf Vergi Muafiyeti Belgesi Nedir?

Devamı

2021 Beyanname Vermeme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2021 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

Ba Bs Cezası Nedir? Düzeltme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

Ba-Bs bildirimlerinin zamanında veya tam olarak verilmemesi durumunda uygulanacak ceza nedir?

Devamı

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı

2021 Yılında Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin net tutarı ve işverene maliyeti ne kadar oldu?

Devamı
WhatsApp