Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Markanıza Tüketici Güvenini Geliştirmenin 4 Adımı

Bugünlerde işin acı gerçeği, müşterilerinizin muhtemelen parmaklarının ucunda yüzlerce, belki de binlerce seçeneğe sahip olmalarıdır. Gürültünün her gün daha da yükseldiği bir dünyada ayakta durmak, hiç kolay olmayacak bir iştir.

İyi haber şu ki, umutsuz değil.

En önemli şey güven. Güven, herhangi bir ilişkinin temelidir. Temel düzeyde, bunu müşterilerinizle yaratabileceğiniz birçok farklı yol vardır. İşte dört büyük adım.

360 derece müşteri incelemelerine öncelik verin

Müşteri yorumları oldukça ilginç bir konsepttir. Herkes satın alma kararlarında çok büyük bir rol oynayan bir işletme, ürün veya hizmet hakkında geri bildirim bırakabilir.

Müşterileri etkilemek için parlayan yorumlardan veya hızlı yıldız derecelendirmelerinden daha fazlasını gerektirir. Çoğu kişi, cüzdanlarını çıkarmadan önce filtrelenmemiş ve tarafsız bir fikir edinmek için incelemelere bakar.

Sonuçta, tek bir gözden geçirme, güven kazanmada yalnızca bir-yıldız derecesine ve bir veya iki cümleye sahip olan bir grup incelemeden çok daha etkili olacaktır.

Bununla gözden geçirme formlarınızı, müşterilerin beğenilerini, beğenmediklerini, genel bakışını vb. Ölçecek şekilde oluşturmaya özen gösterin.

Kolay ulaşılır olun

Sorulara cevap vermemek müşteri güvenini (ve gelirini) öldürür. 24 saat müşteri hizmetleri seçeneğinizin bulunmaması sizi dezavantajlı hale getiriyor.
Tüketicilerin çoğu, bir müşteri hizmetleri sorusu olduğunda hemen bir cevap beklemektedir.

Öncelikle ve en önemlisi, alıcı sabrının her zaman düşük olduğunu kabul etmeniz gerekir. Tüketiciler sorunların kendi şartlarında derhan ve tamamen çözülmesini bekliyor.

Bunu akılda tutarak, şirketin web sitesinde canlı bir sohbet özelliği eklemek bugünlerde neredeyse şart. Canlı sohbet, müşterileri zorlu asansör müziklerini dinlerken beklemeye zorlamaktan daha iyidir. Bu özelliği kurduğunuzda, yakışıklı hale getirmek için elinizden geleni yapın. Müşteri hizmetleri temsilcisinin bir adını ve resmini ekleyin.

Birçok işletme de sohbetleri tercih ediyor. Amaç, sık sorulan soruları sahaya koymak ve günün her saati sorunları anında çözmeye yardımcı olmaktır.

Ortak ağrı köklerini bulun

"Müşterinizi tanıyın" binlerce yıldır standart iş tavsiyesi olmuştur.

Ancak, her işletmenin tam olarak kavramadığı bir kavramdır. Sade ve basit, güçlü bir güven derecesi oluşturmak, acı noktalarını kişisel düzeyde anlama yeteneğinize bağlıdır. Bu, iyi işletmeleri ve iyi işletmeleri ayıran şeydir.

Müşteri ağrıları noktalarınızın azotlu detaylarına ulaşmak titiz bir süreç olmak zorunda değildir. Bunu yapmak için ortak bir yöntem var: "5 Neden analizi".
Temel olarak, bu, temel nedene ulaşana kadar bir dizi ilgili soruyu varsayımsal bir müşteriye sormanın etkili bir yoludur. Örneğin, proje yönetimi yazılımı sattığınızı varsayalım. Müşterinin genel sorunu, işlerin daha verimli bir şekilde yapılması gerekiyor.

Kalıcı bir sorgulama hattı kullanarak, insanların sizin ürününüze veya hizmetinize neden ihtiyaç duyduklarına dair derinlemesine nedenlere ulaşabilirsiniz. Bu cevaplara sahip olduğunuzda, bunları çözme şekliniz benzersiz satış teklifinizdir. Bu, pazarlama ve müşteri başarı mesajlaşmanızın odak noktası olabilir.
Müşterilerinizin günlük ağrı noktalarını ne kadar iyi anlarsanız, size güvenmeleri o kadar fazla eğilimli olacaktır.

İddialı sözler vermeyin

İddialı sözler vermek hemen hemen her zaman yüksek bir riskdir, Her seferinde cesurca iddiada bulunmak avantajlı olabilir, ancak, bunların çoğunun yerine getirilmemesi (ya da GERÇEKTEN kötü halde getirilmesi), tüketici güven düzeylerinde ciddi, onarılamayacak hasara yol açabilir.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 09 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 09 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 09 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı

Kurumlar Vergisinden İstisna Edilen Kazançlar Nelerdir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Kurumlar vergisinde istisna ve indirimler nedir? Kurumlar vergisinde uygulanan istisnalar neler?

Devamı

Kurumlar Vergisinden Muaf Olan Kurumlar! Kurumlar Vergisinde Muafiyetler Nedir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

K. vergisinden muaf olan kooperatifler neler? Kurumlar vergisinden muaf olan iktisadi ve kamu müesseseleri?

Devamı

Kurumlar Vergisinden İndirilecek Giderler Nelerdir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Safi kurum kazancının tespitinde, Gelir Vergisi K. ve Kurumlar Vergisi K. göre bazı indirimler yapılmaktadır.

Devamı

Gayrimenkul Sermaye İradı Nedir? Gayrimenkul Sermaye İradı İstisnası Nedir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Mal ve hakların kiraya verilmesi karşılığında elde edilen gelirlere gayrimenkul sermaye iradı denir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Beyan Dönemi Başladı! 2021 Kurumlar Vergisi Beyan Rehberi

 01 Nisan 2021 Perşembe

Kurumlar vergisi beyannamesi 1-30 Nisan 2021 tarihleri arasında elektronik ortamda verilecektir.

Devamı

Kümülatif Vergi Nedir? Kümülatif Vergi Matrahı Nasıl Hesaplanır?

 01 Nisan 2021 Perşembe

Kümülatif vergi yığılarak ilerleyen vergi anlamına gelir. Her ay bir önceki ayın toplamı içerisine ilave edilir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Nedir? Kurumlar Vergisi Nasıl Hesaplanır?

 26 Mart 2021 Cuma

Mükelleflerin bir hesap dönemi içinde elde ettikleri safi kurum kazancı üzerinden hesaplanır.

Devamı

Şirket Nasıl Kurulur? Şirket Kuruluş Aşamaları Nelerdir?

 26 Mart 2021 Cuma

Kurulacak şirketin türüne göre kuruluş işlemleri ve sermaye tutarında farklılık göstermektedir.

Devamı

Akaryakıt İstasyonlarında Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz Zorunluluğu!

 24 Mart 2021 Çarşamba

Akaryakıt istasyonlarındaki ödeme kaydedici cihazların, YN Pompa ÖKC'lere dönüştürülmesi zorunlu oldu!

Devamı
WhatsApp