CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama alanında çok kritik öneme sahip.

Her marka, hedef kitlesi hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmalı. Her yeni gün artan ve değişen müşteri taleplerini karşılamalı hatta karşılamanın da ötesinde, onlara eşsiz ve şaşırtıcı ürün veya hizmet sunmalı.

Her işin başı bilgidir. Satış ve pazarlama sektöründe de müşteri verileri başlangıç noktasıdır. 

CRM veri analizi sayesinde müşteri beklentileri had safhada

CRM veri analizi özelliği sayesinde, müşteri verileri toplanıp, analiz ediliyor. Bu kıymetli beceri geliştikçe, müşteri deneyimi de gelişiyor. Dolayısıyla müşteri beklentileri her geçen gün kat be kat artıyor.

Müşteri deneyimi

Müşteri ilişkilerinde, pazarlama, satış, müşteri hizmetlerinin birbirine bağlı olması ve yeni nesil kanalların entegre şekilde çalışması oldukça önemli. CRM piyasasındaki önemli gelişmelerden biri de; birbirinden bağımsız, sistemlerden, entegre bir müşteri deneyimine geçiş söz konusu. Mükemmel müşteri deneyimi yaklaşımın sağlanması için entegre ve modern teknolojik altyapıyla beraber insan kaynağının sağlanması gerekmektedir.

Dr. Michael Wu göre; "Müşteri deneyimi sadece bir kişinin işi değildir, herkesin işidir."

Müşteri deneyimi, sürekli beslenmesi ve bakımı gereken bir alandır. Markalar bu alandaki boşlukları doldurdukça, müşteri sadakati, verimlilik ve karlılık artacaktır.

Çok kanallı (Omni-Channel) müşteri deneyimi ön plana çıkıyor

Kusursuz müşteri deneyimini hedefleyen markaların çok kanallı bir yapı oluşturması gerekiyor. Tüm kanallar, birbirine bağlı ve uyumlu şekilde çalışabiliyorsa müşterilerin marka ile etkileşimi daha yüksek oluyor. Daha çok etkileşim ile yapılan daha iyi deneyimler, daha mutlu müşteriler ve daha iyi satışlar anlamına gelmektedir.

CRM bulut bilişim altyapılarının yaygınlaşması

Bulut bilişim altyapılarının daha çok kullanılmasıyla akıllı tavsiyelerle satış ekibini yönlendiren ve her aşamada, iş zekası ve analitik CRM sistemlerini sunan uygulamalar öne çıkıyor.

Mobil kullanımın yükselişi

CRM kullanıcılarının her türlü tercihinde kullanabileceği bir arayüz sağlanması gerekiyor. Zengin web arayüzleri, iOS ve Android uygulamaları, mobil browser uygulamalarının tümünü destekleyen mobil web arayüzler sağlanmalı.

Sosyal mecraların CRM yazılımlarına daha etkin taşınması

Bilişim teknolojilerindeki büyüme, sosyal medyanın CRM yazılımlarına entegrasyonunu sağlayarak, sosyal içgörünün gücünü ve iş süreçlerini birleştirdi. Bu durum, müşteri ilişkilerini hiç olmadığı kadar güçlendirdi aynı zamanda değer yaratmak ve etkileşim kurmayı kolaylaştırdı.

Mysoft CRM bulut çözümü, hiçbir yatırım ve kurulum yapmadan, tüm bu gücü CRM kullanıcılarının hizmetine sunuyor.

Mysoft olarak; (CRM) Müşteri İlişkileri Yönetimi'nde, satıştan pazarlamaya, çağrı merkezinden sosyal medyaya ve sadakat programına kadar entegre ve güçlü teknolojik altyapımızla çözümler sunuyoruz.

e-Ticarette Vergi Muafiyeti Nedir? Şartları Nelerdir?

 19 Ocak 2021 Salı

e-Ticarette vergi muafiyeti, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren geçerli olacak. Esnaf Vergi Muafiyeti Belgesi Nedir?

Devamı

2021 Beyanname Vermeme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2021 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

Ba Bs Cezası Nedir? Düzeltme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

Ba-Bs bildirimlerinin zamanında veya tam olarak verilmemesi durumunda uygulanacak ceza nedir?

Devamı

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı

2021 Yılında Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin net tutarı ve işverene maliyeti ne kadar oldu?

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının Saklanması Hakkında Duyuru!

 08 Ocak 2021 Cuma

15/01/2021'e kadar e-Defter dosyaları ile bunlara ilişkin berat dosyalarını, GİB sistemlerine yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı

Damga Vergisi Nedir? 2021 Oranları ve Ücretleri Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

Damga Vergisi, her türlü sözleşmeden doğan ve devlet tarafından alınan vergidir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Vatandaşların Kullanımına Açıldı!

 07 Ocak 2021 Perşembe

Vatandaşlar 07.01.2021 itibariyle red/ çıkış haklarını ve şikayet süreçlerini İYS üzerinden yürütebilecekler

Devamı
WhatsApp