CRM Piyasasında Son Trendler Nelerdir?

CRM teknolojisi, organizasyonun yapılandırılması, fiyat ve teklif çözümleriyle, satış ve pazarlama alanında çok kritik öneme sahip.

Her marka, hedef kitlesi hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmalı. Her yeni gün artan ve değişen müşteri taleplerini karşılamalı hatta karşılamanın da ötesinde, onlara eşsiz ve şaşırtıcı ürün veya hizmet sunmalı.

Her işin başı bilgidir. Satış ve pazarlama sektöründe de müşteri verileri başlangıç noktasıdır. 

CRM veri analizi sayesinde müşteri beklentileri had safhada

CRM veri analizi özelliği sayesinde, müşteri verileri toplanıp, analiz ediliyor. Bu kıymetli beceri geliştikçe, müşteri deneyimi de gelişiyor. Dolayısıyla müşteri beklentileri her geçen gün kat be kat artıyor.

Müşteri deneyimi

Müşteri ilişkilerinde, pazarlama, satış, müşteri hizmetlerinin birbirine bağlı olması ve yeni nesil kanalların entegre şekilde çalışması oldukça önemli. CRM piyasasındaki önemli gelişmelerden biri de; birbirinden bağımsız, sistemlerden, entegre bir müşteri deneyimine geçiş söz konusu. Mükemmel müşteri deneyimi yaklaşımın sağlanması için entegre ve modern teknolojik altyapıyla beraber insan kaynağının sağlanması gerekmektedir.

Dr. Michael Wu göre; "Müşteri deneyimi sadece bir kişinin işi değildir, herkesin işidir."

Müşteri deneyimi, sürekli beslenmesi ve bakımı gereken bir alandır. Markalar bu alandaki boşlukları doldurdukça, müşteri sadakati, verimlilik ve karlılık artacaktır.

Çok kanallı (Omni-Channel) müşteri deneyimi ön plana çıkıyor

Kusursuz müşteri deneyimini hedefleyen markaların çok kanallı bir yapı oluşturması gerekiyor. Tüm kanallar, birbirine bağlı ve uyumlu şekilde çalışabiliyorsa müşterilerin marka ile etkileşimi daha yüksek oluyor. Daha çok etkileşim ile yapılan daha iyi deneyimler, daha mutlu müşteriler ve daha iyi satışlar anlamına gelmektedir.

CRM bulut bilişim altyapılarının yaygınlaşması

Bulut bilişim altyapılarının daha çok kullanılmasıyla akıllı tavsiyelerle satış ekibini yönlendiren ve her aşamada, iş zekası ve analitik CRM sistemlerini sunan uygulamalar öne çıkıyor.

Mobil kullanımın yükselişi

CRM kullanıcılarının her türlü tercihinde kullanabileceği bir arayüz sağlanması gerekiyor. Zengin web arayüzleri, iOS ve Android uygulamaları, mobil browser uygulamalarının tümünü destekleyen mobil web arayüzler sağlanmalı.

Sosyal mecraların CRM yazılımlarına daha etkin taşınması

Bilişim teknolojilerindeki büyüme, sosyal medyanın CRM yazılımlarına entegrasyonunu sağlayarak, sosyal içgörünün gücünü ve iş süreçlerini birleştirdi. Bu durum, müşteri ilişkilerini hiç olmadığı kadar güçlendirdi aynı zamanda değer yaratmak ve etkileşim kurmayı kolaylaştırdı.

Mysoft CRM bulut çözümü, hiçbir yatırım ve kurulum yapmadan, tüm bu gücü CRM kullanıcılarının hizmetine sunuyor.

Mysoft olarak; (CRM) Müşteri İlişkileri Yönetimi'nde, satıştan pazarlamaya, çağrı merkezinden sosyal medyaya ve sadakat programına kadar entegre ve güçlü teknolojik altyapımızla çözümler sunuyoruz.

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp