Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

Başarının Anahtarı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), firmaların satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en verimli şekilde iletişim kurmasıdır.

Müşteriyle tanışmadan itibaren verilen teklifler, siparişler, sunulan hizmetler, müşteri memnuniyeti, memnuniyetsizliği ve pazarlama faaliyetlerinin tamamı CRM'in kapsamındadır. CRM, İngilizce Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır.

Rekabetin her geçen gün daha da arttığı günümüz iş dünyasında; tüketici beklentilerinin ve satış ortamının hareketliliği karşısında müşterilerin isteklerini önceden analiz ederek çözüm sunabilmek önem kazanmaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetiminde ilk adım veri toplamaktır.

Müşteriye farklılık ve bağlılık yaratabilmek için öncelikle müşterileri çok iyi tanımak ve anlamak gerekir. Müşterinin kişisel bilgileriyle beraber, istek ve şikayetlerin, verilen teklif ve önerilerin, siparişlerin tek bir merkezde toplanması çok önemlidir. Toplanan verilerle her müşteriyi doğru analiz etmek gerekir. Müşterinin kimliğinden tutunda, beklentilerine, davranışlarına, satın alma potansiyeline hatta konum bilgisine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek doğru stratejiler geliştirmek başarının olmazsa olmazıdır.

Müşteri hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olup kişiye özel bir pazarlama yapmadığınız sürece rekabette kazanma şansınız yok denecek kadar azdır.

CRM, büyük ya da küçük her işletmeye lazımdır

İster büyük, ister küçük ölçekli bir işletme olun CRM her işletmeye lazımdır. Hem mevcut müşterileri elde tutmak, hem yeni müşterileri kazanmak için iyi bir CRM uygulaması şirketler için elzemdir.

Özetle; CRM çalışması yapan şirketler, hedef kitlesini çok iyi tanıyarak geliştirdikleri stratejiler sayesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Aynı zamanda şirket çalışanları verimsiz ve gereksiz uğraşlardan kurtuluyor. Müşteri sadakati artıyor, müşteri isteklerine çözüm süreci kısalıyor ve maliyetler azalıyor.

Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

KOBİ'lerin ve şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi, çözümleri için en güncel ve yenilikçi çözümlerin başında Mysoft geliyor.

Mysoft CRM, şirketinizde müşteri ile tanışmanızdan siparişin teslimine kadar tüm satış sürecini ve yapılacak işleri yönetmenizi sağlayan uygulamadır.

Mysoft, şirketlerin satışlarını, müşteri ilişkilerini ve satışların başından sonuna kadar geçen tüm süreci, dijital ortamda takip etmenizi ve yürütmenizi sağlar.

Mysoft, deneyimli kadrosuyla 2008 yılından bu yana CRM uygulamaları geliştirmektedir.

CRM, verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece önemlidir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Sonuçta müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.

Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Covid-19 Salgını Nedeniyle Kapatılan İş Yerlerinin Vergi Ödemeleri Ertelendi!

 27 Ocak 2021 Çarşamba

Kapatılan iş yerlerinin Gelir Vergisi, Stopaj ve KDV Beyannamelerinin verilme ve ödeme süreleri ertelendi.

Devamı

Limited Şirket Nasıl Kurulur? 2021 Limited Şirket Kuruluş Maliyetleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Türkiye'de en yaygın görülen şirket türüdür ve yaklaşık olarak tüm şirketlerin %82'si Limited şirkettir.

Devamı

2021 Defter Tutma Hadleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Bilanço hesabı esasına göre 2021 yılında uygulanacak defter tutma hadleri Vergi Usul Kanunu Madde 177..

Devamı

e-Fatura ve e-Arşiv Faturalar, Form Ba ve Form Bs Bildirimlerine Dahil Edilmeyecek!

 21 Ocak 2021 Perşembe

Yeni Taslak Tebliğ ile Ba ve Bs Bildirim Formları Gib tarafından otomatik olarak oluşturulacak.

Devamı

e-Ticarette Vergi Muafiyeti Nedir? Şartları Nelerdir?

 19 Ocak 2021 Salı

e-Ticarette vergi muafiyeti, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren geçerli olacak. Esnaf Vergi Muafiyeti Belgesi Nedir?

Devamı

2021 Beyanname Vermeme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2021 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

Ba Bs Cezası Nedir? Düzeltme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

Ba-Bs bildirimlerinin zamanında veya tam olarak verilmemesi durumunda uygulanacak ceza nedir?

Devamı

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı
WhatsApp