Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), firmaların satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en verimli şekilde iletişim kurmasıdır.

Müşteriyle tanışmadan itibaren verilen teklifler, siparişler, sunulan hizmetler, müşteri memnuniyeti, memnuniyetsizliği ve pazarlama faaliyetlerinin tamamı CRM'in kapsamındadır. CRM, İngilizce Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır.

Rekabetin her geçen gün daha da arttığı günümüz iş dünyasında; tüketici beklentilerinin ve satış ortamının hareketliliği karşısında müşterilerin isteklerini önceden analiz ederek çözüm sunabilmek önem kazanmaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetiminde ilk adım veri toplamaktır.

Müşteriye farklılık ve bağlılık yaratabilmek için öncelikle müşterileri çok iyi tanımak ve anlamak gerekir. Müşterinin kişisel bilgileriyle beraber, istek ve şikayetlerin, verilen teklif ve önerilerin, siparişlerin tek bir merkezde toplanması çok önemlidir. Toplanan verilerle her müşteriyi doğru analiz etmek gerekir. Müşterinin kimliğinden tutunda, beklentilerine, davranışlarına, satın alma potansiyeline hatta konum bilgisine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek doğru stratejiler geliştirmek başarının olmazsa olmazıdır.

Müşteri hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olup kişiye özel bir pazarlama yapmadığınız sürece rekabette kazanma şansınız yok denecek kadar azdır.

CRM, büyük ya da küçük her işletmeye lazımdır

İster büyük, ister küçük ölçekli bir işletme olun CRM her işletmeye lazımdır. Hem mevcut müşterileri elde tutmak, hem yeni müşterileri kazanmak için iyi bir CRM uygulaması şirketler için elzemdir.

Özetle; CRM çalışması yapan şirketler, hedef kitlesini çok iyi tanıyarak geliştirdikleri stratejiler sayesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Aynı zamanda şirket çalışanları verimsiz ve gereksiz uğraşlardan kurtuluyor. Müşteri sadakati artıyor, müşteri isteklerine çözüm süreci kısalıyor ve maliyetler azalıyor.

mysoft-crm

Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

KOBİ'lerin ve şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi, çözümleri için en güncel ve yenilikçi çözümlerin başında Mysoft geliyor.

Mysoft CRM, şirketinizde müşteri ile tanışmanızdan siparişin teslimine kadar tüm satış sürecini ve yapılacak işleri yönetmenizi sağlayan uygulamadır.

Mysoft, şirketlerin satışlarını, müşteri ilişkilerini ve satışların başından sonuna kadar geçen tüm süreci, dijital ortamda takip etmenizi ve yürütmenizi sağlar.

Mysoft, deneyimli kadrosuyla 2008 yılından bu yana CRM uygulamaları geliştirmektedir.

CRM, verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece önemlidir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Sonuçta müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.

Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

e-Fatura Mükellefi Ödeme Kaydedici Cihaz Fişi veya Perakende Satış Fişi Kullanabilir Mi?

 17 Haziran 2021 Perşembe

Fatura mükelleflerinin fatura yerine perakende satış fişi kullanmaları halinde, perakende satış fişleri geçerli değildir

Devamı

Vergi ve Matrah Artırımı Nedir? Matrah Artırımı Nasıl Yapılır?

 16 Haziran 2021 Çarşamba

Matrah artırımı, vergi denetlemelerinden ilave vergi ödeyerek muaf tutulmanızı sağlayan uygulamadır.

Devamı

2021 Vergi Borcu Yapılandırma Kanunu Yürürlüğe Girdi! Vergi Borcu Yapılandırma Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Haziran 2021 Çarşamba

Bazı alacakların yeniden yapılandırılması ile bazı kanunlarda değişiklik yapılmasına ilişkin 7326 sayılı kanun yürürlüğe girdi.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 3 Haziran 2021 Perşembe

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 3 Haziran 2021 Perşembe

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 3 Haziran 2021 Perşembe

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

Kliniklere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Klinikler, 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura uygulamasına geçiş yapacaklar.

Devamı

Fizik Tedavi Merkezlerine e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Fizik Tedavi Merkezleri, 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura geçişi yapacaklar.

Devamı

Optisyenlere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Optisyenlik firmaları 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura geçişi yapacaklar.

Devamı

KDV Tevkifatı İle İlgili Değişiklik Yapıldı

 2 Haziran 2021 Çarşamba

Katma Değer Vergisi tevkifatı ile ilgili değişiklikler yapıldı

Devamı
WhatsApp