Müşteriyle tanışmadan itibaren verilen teklifler, siparişler, sunulan hizmetler, müşteri memnuniyeti, memnuniyetsizliği ve pazarlama faaliyetlerinin tamamı CRM'in kapsamındadır. CRM, İngilizce Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır.
Rekabetin her geçen gün daha da arttığı günümüz iş dünyasında; tüketici beklentilerinin ve satış ortamının hareketliliği karşısında müşterilerin isteklerini önceden analiz ederek çözüm sunabilmek önem kazanmaktadır.
Müşteriye farklılık ve bağlılık yaratabilmek için öncelikle müşterileri çok iyi tanımak ve anlamak gerekir. Müşterinin kişisel bilgileriyle beraber, istek ve şikayetlerin, verilen teklif ve önerilerin, siparişlerin tek bir merkezde toplanması çok önemlidir. Toplanan verilerle her müşteriyi doğru analiz etmek gerekir. Müşterinin kimliğinden tutunda, beklentilerine, davranışlarına, satın alma potansiyeline hatta konum bilgisine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek doğru stratejiler geliştirmek başarının olmazsa olmazıdır.
Müşteri hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olup kişiye özel bir pazarlama yapmadığınız sürece rekabette kazanma şansınız yok denecek kadar azdır.
İster büyük, ister küçük ölçekli bir işletme olun CRM her işletmeye lazımdır. Hem mevcut müşterileri elde tutmak, hem yeni müşterileri kazanmak için iyi bir CRM uygulaması şirketler için elzemdir.
Özetle; CRM çalışması yapan şirketler, hedef kitlesini çok iyi tanıyarak geliştirdikleri stratejiler sayesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Aynı zamanda şirket çalışanları verimsiz ve gereksiz uğraşlardan kurtuluyor. Müşteri sadakati artıyor, müşteri isteklerine çözüm süreci kısalıyor ve maliyetler azalıyor.
KOBİ'lerin ve şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi, çözümleri için en güncel ve yenilikçi çözümlerin başında Mysoft geliyor.
Mysoft CRM, şirketinizde müşteri ile tanışmanızdan siparişin teslimine kadar tüm satış sürecini ve yapılacak işleri yönetmenizi sağlayan uygulamadır.
Mysoft, şirketlerin satışlarını, müşteri ilişkilerini ve satışların başından sonuna kadar geçen tüm süreci, dijital ortamda takip etmenizi ve yürütmenizi sağlar.
Mysoft, deneyimli kadrosuyla 2008 yılından bu yana CRM uygulamaları geliştirmektedir.
CRM, verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece önemlidir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.
Sonuçta müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.
Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.