Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

Başarının Anahtarı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), firmaların satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en verimli şekilde iletişim kurmasıdır.

Müşteriyle tanışmadan itibaren verilen teklifler, siparişler, sunulan hizmetler, müşteri memnuniyeti, memnuniyetsizliği ve pazarlama faaliyetlerinin tamamı CRM'in kapsamındadır. CRM, İngilizce Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşmaktadır.

Rekabetin her geçen gün daha da arttığı günümüz iş dünyasında; tüketici beklentilerinin ve satış ortamının hareketliliği karşısında müşterilerin isteklerini önceden analiz ederek çözüm sunabilmek önem kazanmaktadır.

Müşteri İlişkileri Yönetiminde ilk adım veri toplamaktır.

Müşteriye farklılık ve bağlılık yaratabilmek için öncelikle müşterileri çok iyi tanımak ve anlamak gerekir. Müşterinin kişisel bilgileriyle beraber, istek ve şikayetlerin, verilen teklif ve önerilerin, siparişlerin tek bir merkezde toplanması çok önemlidir. Toplanan verilerle her müşteriyi doğru analiz etmek gerekir. Müşterinin kimliğinden tutunda, beklentilerine, davranışlarına, satın alma potansiyeline hatta konum bilgisine kadar geniş bir bakış açısıyla değerlendirerek doğru stratejiler geliştirmek başarının olmazsa olmazıdır.

Müşteri hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olup kişiye özel bir pazarlama yapmadığınız sürece rekabette kazanma şansınız yok denecek kadar azdır.

CRM, büyük ya da küçük her işletmeye lazımdır

İster büyük, ister küçük ölçekli bir işletme olun CRM her işletmeye lazımdır. Hem mevcut müşterileri elde tutmak, hem yeni müşterileri kazanmak için iyi bir CRM uygulaması şirketler için elzemdir.

Özetle; CRM çalışması yapan şirketler, hedef kitlesini çok iyi tanıyarak geliştirdikleri stratejiler sayesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Aynı zamanda şirket çalışanları verimsiz ve gereksiz uğraşlardan kurtuluyor. Müşteri sadakati artıyor, müşteri isteklerine çözüm süreci kısalıyor ve maliyetler azalıyor.

Başarının Anahtarı "Mysoft CRM"den Geçer

KOBİ'lerin ve şirketlerin Müşteri İlişkileri Yönetimi, çözümleri için en güncel ve yenilikçi çözümlerin başında Mysoft geliyor.

Mysoft CRM, şirketinizde müşteri ile tanışmanızdan siparişin teslimine kadar tüm satış sürecini ve yapılacak işleri yönetmenizi sağlayan uygulamadır.

Mysoft, şirketlerin satışlarını, müşteri ilişkilerini ve satışların başından sonuna kadar geçen tüm süreci, dijital ortamda takip etmenizi ve yürütmenizi sağlar.

Mysoft, deneyimli kadrosuyla 2008 yılından bu yana CRM uygulamaları geliştirmektedir.

CRM, verilerinizin yönetimi, şirketinizin verimliliğini ve başarısını arttıran en önemli unsurlardan biridir. Müşteri ile ilk tanışmadan itibaren, süreçlerin tüm aşamalarını izlemek ve oluşan tüm bilgileri kaydetmek son derece önemlidir. Mysoft CRM ile bu verileri kayıt altına alarak kurumsal hafızanızın oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Sonuçta müşteri ile aranızda geçen tüm aşamaları, işletmenizin çalışma yapısına göre tek çatı altında izleyebilirsiniz.

Oluşan satış fırsatlarını etkin bir şekilde yönetir, takip eder ve sonuçlandırırsınız.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 09 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 09 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 09 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı

Kurumlar Vergisinden İstisna Edilen Kazançlar Nelerdir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Kurumlar vergisinde istisna ve indirimler nedir? Kurumlar vergisinde uygulanan istisnalar neler?

Devamı

Kurumlar Vergisinden Muaf Olan Kurumlar! Kurumlar Vergisinde Muafiyetler Nedir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

K. vergisinden muaf olan kooperatifler neler? Kurumlar vergisinden muaf olan iktisadi ve kamu müesseseleri?

Devamı

Kurumlar Vergisinden İndirilecek Giderler Nelerdir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Safi kurum kazancının tespitinde, Gelir Vergisi K. ve Kurumlar Vergisi K. göre bazı indirimler yapılmaktadır.

Devamı

Gayrimenkul Sermaye İradı Nedir? Gayrimenkul Sermaye İradı İstisnası Nedir?

 03 Nisan 2021 Cumartesi

Mal ve hakların kiraya verilmesi karşılığında elde edilen gelirlere gayrimenkul sermaye iradı denir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Beyan Dönemi Başladı! 2021 Kurumlar Vergisi Beyan Rehberi

 01 Nisan 2021 Perşembe

Kurumlar vergisi beyannamesi 1-30 Nisan 2021 tarihleri arasında elektronik ortamda verilecektir.

Devamı

Kümülatif Vergi Nedir? Kümülatif Vergi Matrahı Nasıl Hesaplanır?

 01 Nisan 2021 Perşembe

Kümülatif vergi yığılarak ilerleyen vergi anlamına gelir. Her ay bir önceki ayın toplamı içerisine ilave edilir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Nedir? Kurumlar Vergisi Nasıl Hesaplanır?

 26 Mart 2021 Cuma

Mükelleflerin bir hesap dönemi içinde elde ettikleri safi kurum kazancı üzerinden hesaplanır.

Devamı

Şirket Nasıl Kurulur? Şirket Kuruluş Aşamaları Nelerdir?

 26 Mart 2021 Cuma

Kurulacak şirketin türüne göre kuruluş işlemleri ve sermaye tutarında farklılık göstermektedir.

Devamı

Akaryakıt İstasyonlarında Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz Zorunluluğu!

 24 Mart 2021 Çarşamba

Akaryakıt istasyonlarındaki ödeme kaydedici cihazların, YN Pompa ÖKC'lere dönüştürülmesi zorunlu oldu!

Devamı
WhatsApp