Mobil CRM Kullanarak Satışlarınızı Artırın

Doğru strateji, ekip ve teknolojiyle geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil. Başarılı bir planlama, profesyonel insan kaynağı ve teknolojik araçlarla satış ekibiniz mükemmel sonuçlar çıkarabilir.

Mobil CRM satış ekibinin başarısına doğrudan katkı sağlar

  • Satış ekibi, zamanlarının çoğunu sahada müşterilerle görüşerek geçiriyor. Bulut üzerinden Mobil özelliği olan bir CRM kullanmak, şirket dışında da tüm veriye kolayca ulaşmanıza olanak sağlıyor.
  • Şirkette yapılması gereken işleri seyir halindeyken de halledebilirsiniz. Online CRM'le hazır şablonları kullanarak, teklif hazırlayabilir, dilerseniz sipariş oluşturabilirsiniz. Böylece zamandan kazanır, müşterilerinize daha çok zaman ayırabilir ve satış sürecini hızlandırabilirsiniz.

Herhangi bir teklif kabul edildiği zaman şirkette ilgili departmana anlık olarak bildirimde bulunabilir ve ivedilikle sipariş hazırlıklarına başlanmasını sağlayabilirsiniz.

  • Gerekli belgeleri bulmak için dosyalar veya e-postalar arasında kaybolmak yerine mobil cihazınızdan online CRM kullanarak dilediğiniz tüm bilgilere saniyeler içinde erişebilirsiniz.

Müşterinizle toplantıya başlamadan önce görüşme yapacağınız şirket ve müşteri geçmişine bakarak, eski toplantı notlarına, satış bilgilerine, borç ve alacak bilgilerine hızlıca göz atabilirsiniz.

  • CRM'le iş planı oluşturabilirsiniz ve her nerede olursanız olun iş planlarınızla ilgili Mobil CRM sayesinde hatırlatma mesajları alabilirsiniz.

Ayrıca iş arkadaşlarınızdan biri sizinle de alakalı bir kayıt oluşturduğu zaman bildirim mesajları alırsınız. Şirket dışında olduğunuz zamanlarda da ekiple her an iletişim halinde olmak, veriminizi artıracaktır.

  • Online CRM, ihtiyaç duyduğunuz her an en kritik bilgiye erişebilmenizi sağlar. Örneğin son anda ortaya çıkan bir müşteri ziyaretine gitmek zorundasınız. Ya da hakkında çok bilgi sahibi olmadığınız müşterinizle toplantı yapmak zorundasınız. İşte tam da böyle zamanlarda imdadınıza mobil CRM yetişir. Mobil CRM uygulamasına girerek, müşteriyle ilgili tüm bilgilere anında ulaşabilirsiniz.

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp