Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

Satış gücünüzü nasıl artırırsınız?

Profesyonel bir şekilde hazırlanmış ve her zaman güncellenen bir web siteniz olsun. Potansiyel müşterilerinizin satın alma kararı vermeden önce internet sitenizi ziyaret etme ihtimalini göz ardı etmeyin.

Müşteri adaylarınızın sorularına yanıt bulabilecekleri bir internet sitesi, hakkınızda olumlu izlenim bırakacaktır. Ayrıca web sitenizi ziyaret ederek form dolduran potansiyel müşterilerinizin bilgilerini CRM programınıza aktarmayı ihmal etmeyin.

  • Gerek internet siteniz üzerinden, gerek mail veya telefonlarla etkileşim içinde olduğunuz mevcut müşterilerin ve müşteri adaylarının tüm verilerini kayıt altına alın. Gerçekleşen satışlar, müşteriye sunulan tekliflerinizin kabul edilme oranları, gerçekleştirilen satışlarınızın dönemsel rakamları, gibi pek çok datayı değerlendirerek satışlarınızı artırmak için taktikler geliştirebilirsiniz.
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle ilişkilerinizi kuvvetlendirmek için sosyal platformlardan faydalanabilirsiniz. Şirketinizin sosyal medya araçlarını sadece bilgilendirme amaçlı kullanmayın. Hedef kitlenizin dikkatini çekebilecek ilginç ve eğlenceli paylaşımlar yaparak müşteri adaylarıyla aranızda bir bağ oluşturabilirsiniz.
  • Sosyal CRM'in gücünden faydalanın. Müşteri hizmetleri, satış, pazarlama, ürün geliştirme vb. bütün departmanlar, Sosyal CRM sayesinde yeni stratejiler geliştirilebilir.
  • Bulut teknolojisini kullanarak, işletmenizin gereksinimlerine uygun nitelikte ve satış personelinin çok daha hızlı çalışmasını sağlayarak satış randımanınızı artırabilirsiniz.

Türkiye'de yapılan araştırmalara göre, bir kişi, günde 2 saat 46 dakikasını sosyal medyada geçiriyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programı kullanın

  • Bulut CRM sistemi kullanarak müşteriler ve satışlarla ilgili tüm bilgiyi bir merkezde kayıt altına alabilirsiniz. İstediğiniz veriye tüm akıllı cihazlardan dilediğiniz yerden rahatça erişebilirsiniz. CRM programları müşteri ile kurulan ilk kontaktan itibaren, teklif hazırlamak, sipariş oluşturmak ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.
  • Satış personelinin iletişim halinde olmasını sağlayın. Müşteri ve satış verilerinin tek kaynaktan yönetilmesi, ekibinizin; satış bağlantıları, gerçekleşen toplantılar, teklifler, siparişlerle ilgili anlık bilgi sahibi olmasını sağlar. CRM programları, saha ekibinin ortak akılla çalışmasını, beraberinde verimliliği artırır.
  • CRM'in Görev Takibi"özelliği ile ekip içinde etkin görev dağılımı yapabilir, işlerle ilgili anlık bilgi sahibi olabilir ve gerekli aksiyonları alabilirsiniz.
  • Çağrı merkezi, ön muhasebe, erp, sanal santral, e-posta pazarlaması vb. gibi teknoloji uygulamaları kullanıyorsanız, satış yönetimi için kullanacağınız sistemin entegrasyon özelliğinin olması iş süreçleriniz de verimlilik sağlayacaktır.

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp