Son Teknolojileri Kullanarak Satış Gücünü Arttırma Yöntemleri

Satış gücünüzü nasıl artırırsınız?

Profesyonel bir şekilde hazırlanmış ve her zaman güncellenen bir web siteniz olsun. Potansiyel müşterilerinizin satın alma kararı vermeden önce internet sitenizi ziyaret etme ihtimalini göz ardı etmeyin.

Müşteri adaylarınızın sorularına yanıt bulabilecekleri bir internet sitesi, hakkınızda olumlu izlenim bırakacaktır. Ayrıca web sitenizi ziyaret ederek form dolduran potansiyel müşterilerinizin bilgilerini CRM programınıza aktarmayı ihmal etmeyin.

  • Gerek internet siteniz üzerinden, gerek mail veya telefonlarla etkileşim içinde olduğunuz mevcut müşterilerin ve müşteri adaylarının tüm verilerini kayıt altına alın. Gerçekleşen satışlar, müşteriye sunulan tekliflerinizin kabul edilme oranları, gerçekleştirilen satışlarınızın dönemsel rakamları, gibi pek çok datayı değerlendirerek satışlarınızı artırmak için taktikler geliştirebilirsiniz.
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerinizle ilişkilerinizi kuvvetlendirmek için sosyal platformlardan faydalanabilirsiniz. Şirketinizin sosyal medya araçlarını sadece bilgilendirme amaçlı kullanmayın. Hedef kitlenizin dikkatini çekebilecek ilginç ve eğlenceli paylaşımlar yaparak müşteri adaylarıyla aranızda bir bağ oluşturabilirsiniz.
  • Sosyal CRM'in gücünden faydalanın. Müşteri hizmetleri, satış, pazarlama, ürün geliştirme vb. bütün departmanlar, Sosyal CRM sayesinde yeni stratejiler geliştirilebilir.
  • Bulut teknolojisini kullanarak, işletmenizin gereksinimlerine uygun nitelikte ve satış personelinin çok daha hızlı çalışmasını sağlayarak satış randımanınızı artırabilirsiniz.

Türkiye'de yapılan araştırmalara göre, bir kişi, günde 2 saat 46 dakikasını sosyal medyada geçiriyor.

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programı kullanın

  • Bulut CRM sistemi kullanarak müşteriler ve satışlarla ilgili tüm bilgiyi bir merkezde kayıt altına alabilirsiniz. İstediğiniz veriye tüm akıllı cihazlardan dilediğiniz yerden rahatça erişebilirsiniz. CRM programları müşteri ile kurulan ilk kontaktan itibaren, teklif hazırlamak, sipariş oluşturmak ve müşteri hizmetlerine kadar tüm satış sürecini kusursuz yönetmenizi sağlar.
  • Satış personelinin iletişim halinde olmasını sağlayın. Müşteri ve satış verilerinin tek kaynaktan yönetilmesi, ekibinizin; satış bağlantıları, gerçekleşen toplantılar, teklifler, siparişlerle ilgili anlık bilgi sahibi olmasını sağlar. CRM programları, saha ekibinin ortak akılla çalışmasını, beraberinde verimliliği artırır.
  • CRM'in Görev Takibi"özelliği ile ekip içinde etkin görev dağılımı yapabilir, işlerle ilgili anlık bilgi sahibi olabilir ve gerekli aksiyonları alabilirsiniz.
  • Çağrı merkezi, ön muhasebe, erp, sanal santral, e-posta pazarlaması vb. gibi teknoloji uygulamaları kullanıyorsanız, satış yönetimi için kullanacağınız sistemin entegrasyon özelliğinin olması iş süreçleriniz de verimlilik sağlayacaktır.

mysoft-crm

 

Ödemelerde Kripto Varlıkların (Paraların) Kullanılmamasına Dair Yönetmelik Yayınlandı!

 16 Nisan 2021 Cuma

TCMB tarafından Ödemelerde Kripto Varlıkların Kullanılmamasına Dair Yönetmelik yayınladı

Devamı

e-Defter ve Berat Dosyalarının İkincil Kopyalarının GİB Bilgi İşlem Sistemlerine Yükleme Tarihleri

 15 Nisan 2021 Perşembe

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının GİB'in bilgi işlem sistemlerine aktarım tarihleri.

Devamı

CRM Programıyla Pazarlama Bütçe Yönetimi Nasıl Yapılır?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

CRM sistemleriyle, müşteri adaylarını hızlıca ön değerlendirmeden geçirerek nitelikli müşteri adaylarını ayırabilirsiniz.

Devamı

B2B CRM Nedir? B2B CRM Şirketlere Ne Sağlar?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

B2B CRM, Kurumsal satış yapan şirketler arası Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamındadır.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 9 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 9 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı

Kurumlar Vergisinden İstisna Edilen Kazançlar Nelerdir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Kurumlar vergisinde istisna ve indirimler nedir? Kurumlar vergisinde uygulanan istisnalar neler?

Devamı

Kurumlar Vergisinden Muaf Olan Kurumlar! Kurumlar Vergisinde Muafiyetler Nedir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

K. vergisinden muaf olan kooperatifler neler? Kurumlar vergisinden muaf olan iktisadi ve kamu müesseseleri?

Devamı

Kurumlar Vergisinden İndirilecek Giderler Nelerdir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Safi kurum kazancının tespitinde, Gelir Vergisi K. ve Kurumlar Vergisi K. göre bazı indirimler yapılmaktadır.

Devamı

Gayrimenkul Sermaye İradı Nedir? Gayrimenkul Sermaye İradı İstisnası Nedir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Mal ve hakların kiraya verilmesi karşılığında elde edilen gelirlere gayrimenkul sermaye iradı denir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Beyan Dönemi Başladı! 2021 Kurumlar Vergisi Beyan Rehberi

 1 Nisan 2021 Perşembe

Kurumlar vergisi beyannamesi 1-30 Nisan 2021 tarihleri arasında elektronik ortamda verilecektir.

Devamı
WhatsApp