CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Ne İşe Yarar?

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), ister küçük ölçekli olun isterseniz orta veya büyük ölçekli bir firma olun sahip olabileceğiniz en değerli sistemdir. Global ekonomide varlığınızı sürdürebilmek ve rekabet avantajı sağlayabilmek için mutlaka tam donanımlı bir CRM sistemine sahip olmanız gerekmektedir.

CRM PROGRAMLARI NE İŞE YARAR?

Müşterilerinizi CRM ile tek bir noktadan yönetebilirsiniz

Müşteri iletişim bilgilerinin yanı sıra, teklif sipariş dosyalarının, yapılan görüşmelerin, gerçekleşen satışların, tek bir noktadan yönetilmesi, hem işlerini kolaylaştıracak hem de müşterilerinize daha iyi bir hizmet sunmanıza imkan tanıyacaktır.

Satış sürecinizi CRM sayesinde hızlandırırsınız

Müşteri ile ilk temastan itibaren, satış işleminin tamamlanmasına kadar olan tüm sürece hakim olursunuz. Olası bir sorunda anlık müdahale şansınız olur.

Hazır şablonlar sayesinde teklif hazırlamak gibi operasyonel işleri hafifletirsiniz. Satış ekibinin rutin yaptığı iş yükü azalır, zamandan kazanır ve müşteriye daha çok zaman ayırarak satışlardaki başarı oranını artırırsınız.

Saha ekiplerini Mobil Crm ile daha iyi organize edersiniz

CRM sistemiyle, aktif satışlarınızda, satış ekibiniz içinde nasıl bir görev dağılımı yapmanız gerektiği, kimi hangi satışa atayacağınızı çok daha iyi koordine edersiniz.

Şirket hafızası CRM sayesinde oluşturulur

CRM yazılımları sayesinde, satış, pazarlama ve diğer ekipler aynı müşteri veri havuzu üzerinden, kendilerine özelleştirilmiş ekranlarla gereksinimleri kadar bilgiyi görür, kendi iş süreçlerine göre yönetirler. Bu şekilde şirket içi uyum sağlanır ve şirket hafızası oluşturulmuş olur.

Satışlarınızı CRM sistemi ile artırın

Her firmanın gayesi satışlarını maksimum seviyeye çıkarabilmektir. CRM sistemleri de tam olarak bu amacınıza hizmet etmek için geliştirilmiştir.

CRM sistemini tüm ekip olarak kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra iş verimliliğinizin ve satışlarınızın arttığına şahit olacaksınız.

mysoft-crm

Verileriniz CRM ile Güvende Tutarsınız

Herhangi bir çalışan işten ayrıldığı zaman, çalışanın takip ettiği işlere ait bilgiler, satışlarla ilgili son gelişmeler kaybolma riskiyle karşı karşıyadır. Söz konusu bilgilere erişilememesi olumsuz sonuçlar doğurabilir.

Oysa crm uygulamasına kaydedilen tüm veriler kalıcıdır. İşe yeni başlayan biri bile mevcut verileri inceleyerek konuya anında hakim olabilir.

Mobil CRM hız ve çeviklik kazandırır

Saha ekibi, müşterilerle yapılan görüşme notlarını, satış işlerinin hangi aşamada olduğunu, müşteri talepleri gibi konuları ancak ofise geldikleri zaman kayıt altına alabilirlerdi.

Oysa Mobil Crm sayesinde satış temsilcisi daha müşteri ile görüşürken cep telefonundan teklif hazırlayabilir, anında müşteriye teklifi iletebilir ve bir çok işi yönetebilir. Online Crm'le zamandan tasarruf sağlarken, hız ve çeviklik kazandırır.

CRM entegrasyon özelliği sayesinde işinizi kolaylaştırır

Crm programı entegrasyon özelliği sayesinde bir çok sisteme kolayca entegre edilebilir. CRM çözümleri, ERP, Muhasebe, İnternet Siteleri, Outlook, SMS ve Mail Platformları, gibi bir çok yazılımla entegre olur. Bu sayede iş yükünüz azalır ve verimlilik artar.

Açık Rıza Unsurları Nedir? KVKK Açık Rıza Aranmayan Durumlar Nelerdir?

 31 Temmuz 2021 Cumartesi

Açık rıza, ilgili kişinin verilerinin işlenmesi konusunda hür iradesiyle ve yalnızca o işlemle sınırlı olmak şartıyla..

Devamı

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı
WhatsApp