CRM Kullanmanın 15 Faydası Nedir?

CRM Programı size ne fayda sağlar? 

Verilerinizi tek bir yerden yönetin

CRM kullanarak, excel tablolarında, e-posta kutularında ya da defterlerde karışık bir halde duran tüm verilerinizi tek bir yerden yönetebilirsiniz. Müşteri verileri, müşteriye sunulan teklifler, satışla ilgili bilgiler, sözleşmeler vs. istediğiniz yerden ve dilediğiniz zamanda kolayca ulaşabilirsiniz. Pazarlama, satış, müşteri ilişkileri vs. tüm departmanlar veriye anlık olarak ulaşabilir.

Otomatikleşen bilgi girişiyle iş süreçlerinizi hızlandırın

İnternet sitenizi ziyaret eden ve form dolduran müşteri adayına ait bilgileri, CRM sistemiyle otomatik olarak kaydedebilirsiniz. İlk kez sayfanızı ziyaret eden müşteri adayından anında haberdar olursunuz ve hızlıca teklif ve satış süreçlerine geçebilirsiniz.

Satış ekibinin eşgüdümsel çalışmasını sağlar

CRM sistemi sayesinde satış personelinin, iş süreçlerinin tüm aşamalarını anlık olarak takip eder ve gerektiğinde müdahalede bulunabilirsiniz.

Satş personeli içinde kimin hangi satışla ilgilendiğini, hangi aşamada olduğunu ve bir sonraki adımını takip eder, müşteri adayları hakkında ayrıntılı değerlendirmelerde bulunarak, gerektiğinde satış ekibini yönlendirebilirsiniz.

Ekip çalışmasını güçlendirir ve verimliliği artırır

Müşteri ve satışa ait tüm verilerin tek bir merkezden yönetilmesi sayesinde personel; aktif satışlar, görüşmeler, teklifler ve siparişlerle ilgili güncel bilgi sahibi olur. CRM yazılımı, çalışanların ortak akılla iş yapmalarını, birbirlerinin boşluğunu tamamlamalarını sağlar ve işte verimliliği artırır.

Etkin satış yönetimi imkanı sunar

CRM programlarının temel faydası, etkin satış yönetimi sayesinde daha çok satış yapma imkanı sağlamasıdır.
Müşteri adayıyla ilk temastan itibaren sipariş teslimine kadar olan tüm süreci CRM yazılımı sayesinde yönetebilir, satışlarınızın her aşamasını takip edebilirsiniz.

Müşterilerinizi kategorize etmenizi sağlar

Tam donanımlı bir CRM programı sayesinde müşterilerinizi belirli kriterlere göre kategorize edebilir, sınıflara ayırdığınız müşterilerinizin her birine özel ve farklı teklifler sunabilirsiniz.

Vaktinizin çoğunu satışa ayırmanıza imkan verir

Satışlarınız çoğaldıkça, satışların takibini yapmak epey zorlaşır. Oysa CRM uygulamasıyla tüm satışların hangi aşamada olduğunu anında görebilirsiniz. Dolayısıyla gereksiz yere efor harcamazsınız. Hangi satışın hangi aşamada olduğunu bilirsiniz ve tüm dikkatinizi doğru yere verirsiniz.

Etkin ve hızlı karar verme imkanı sağlar

Veriler anlık güncellendiği için, işlerle alakalı tüm bilgiye kolayca erişerek, çok hızlı ve daha sağlıklı kararlar alırsınız. Yeni bir müşteriyle kimin alakadar olacağı konusunda, satış personelinin iş yüküne bakarak çabucak karar alabilirsiniz.

Teklif oluşturma ve takibini sağlar

CRM'nin teklif hazırlama özelliği sayesinde işletmenize mahsus teklif şablonları oluşturur, mevcut şablonlarla minimum zamanda standart teklifler oluşturabilirsiniz.

Mobil CRM ile saha ekibinin verimliliği maksimum seviyeye çıkar

Mobil CRM sayesinde, tüm personel tüm bilgiye istediği her yerden ulaşabilir. Mobil CRM ile şirket dışında toplantıda olan saha ekipleri, toplantı notlarını hızlıca girebilir, önemli bilgilere diledikleri anda ulaşabilir, tüm gelişmelerden haberdar olabilirler. Böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtularak, verimlilik maksimum seviyeye çıkar.

Saha ekibinin performansını kolaylıkla değerlendirebilirsiniz

CRM uygulamasıyla, satış personelinizin her biri için istatiksel bilgilere ulaşırsınız. Hangi satış personeli kaç müşteri ile ilgileniyor ve kaç satış gerçekleştirmiş, eskiye dönük satışlarının toplamı nedir, gibi bilgileri tek ekrandan görebilirsiniz. Dolayısıyla satış ekibinin performansını değerlendirerek saha ekibinizi daha sağlıklı yönlendirebilirsiniz.

Şirket içi işlerinizi daha etkin yönetirsiniz

CRM sistemi sayesinde şirket içinde işlerinizi daha etkin yönetirsiniz. Ekip üyelerine bazı görevler atayabilir ve kolayca takip edersiniz. Bir görevlendirme yaptığınızda ilgili kişiye bilgilendirme gider, görev bitirildiği zaman anında haberiniz olur.

Hangi ürününüz ne kadar sattı anlık olarak izlersiniz

CRM programıyla tüm ürün ve hizmetlerinizin kaydını yaparak teklif ve sipariş oluşturmanıza olanak sağlar. Bunun yanında, müşterilerinizin hangi ürünlere rağbet gösterdiğini görebilir ve azalan ürünleri hemen fark edersiniz. Dolayısıyla ürün listenizin daima güncel kalmasını sağlarsınız.

Her müşterinizin sipariş geçmişini gösterir

Mevcut müşterilerinizin sipariş geçmişini değerlendirerek, tekrardan alım yapacakları, tespit edebilir ve yeniden satış yapabilirsiniz.

CRM programı sayesinde müşteri memnuniyeti maksimum seviyeye çıkar

Şirketinizde CRM yazılımı kullanarak müşterilerle alakalı bütün veriyi "görüşme ve toplantı detayları, verilen teklifler, siparişler vs." anbean takip ederek, müşteri beklentilerine anında cevap verebilirsiniz. Böylece müşteri memnuniyetini en süt seviyeye çıkartırsınız.

Mysoft CRM, müşteri ile tanışmanızdan sipariş teslim edilene kadar tüm süreci, yönetmenizi sağlayan bulut tabanlı bir iş aracıdır.

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp