CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

CRM Programı size ne fayda sağlar? Şirketinizde hala CRM programı (Müşteri İlişkileri Yönetimi)  kullanmıyor musunuz?

1. Verilerinizi tek bir yerden yönetin

CRM kullanarak, excel tablolarında, e-posta kutularında ya da defterlerde karışık bir halde duran tüm verilerinizi tek bir yerden yönetebilirsiniz. Müşteri verileri, müşteriye sunulan teklifler, satışla ilgili bilgiler, sözleşmeler vs. istediğiniz yerden ve dilediğiniz zamanda kolayca ulaşabilirsiniz. Pazarlama, satış, müşteri ilişkileri vs. tüm departmanlar veriye anlık olarak ulaşabilir.

2. Otomatikleşen bilgi girişiyle iş süreçlerinizi hızlandırın

İnternet sitenizi ziyaret eden ve form dolduran müşteri adayına ait bilgileri, CRM sistemiyle otomatik olarak kaydedebilirsiniz. İlk kez sayfanızı ziyaret eden müşteri adayından anında haberdar olursunuz ve hızlıca teklif ve satış süreçlerine geçebilirsiniz.

3. Satış ekibinin eşgüdümsel çalışmasını sağlar

CRM sistemi sayesinde satış personelinin, iş süreçlerinin tüm aşamalarını anlık olarak takip eder ve gerektiğinde müdahalede bulunabilirsiniz.

Satş personeli içinde kimin hangi satışla ilgilendiğini, hangi aşamada olduğunu ve bir sonraki adımını takip eder, müşteri adayları hakkında ayrıntılı değerlendirmelerde bulunarak, gerektiğinde satış ekibini yönlendirebilirsiniz.

4. Ekip çalışmasını güçlendirir ve verimliliği artırır

Müşteri ve satışa ait tüm verilerin tek bir merkezden yönetilmesi sayesinde personel; aktif satışlar, görüşmeler, teklifler ve siparişlerle ilgili güncel bilgi sahibi olur. CRM yazılımı, çalışanların ortak akılla iş yapmalarını, birbirlerinin boşluğunu tamamlamalarını sağlar ve işte verimliliği artırır.

5. Etkin satış yönetimi imkanı sunar

CRM programlarının temel faydası, etkin satış yönetimi sayesinde daha çok satış yapma imkanı sağlamasıdır.
Müşteri adayıyla ilk temastan itibaren sipariş teslimine kadar olan tüm süreci CRM yazılımı sayesinde yönetebilir, satışlarınızın her aşamasını takip edebilirsiniz.

6. Müşterilerinizi kategorize etmenizi sağlar

Tam donanımlı bir CRM programı sayesinde müşterilerinizi belirli kriterlere göre kategorize edebilir, sınıflara ayırdığınız müşterilerinizin her birine özel ve farklı teklifler sunabilirsiniz.

7. Vaktinizin çoğunu satışa ayırmanıza imkan verir

Satışlarınız çoğaldıkça, satışların takibini yapmak epey zorlaşır. Oysa CRM uygulamasıyla tüm satışların hangi aşamada olduğunu anında görebilirsiniz. Dolayısıyla gereksiz yere efor harcamazsınız. Hangi satışın hangi aşamada olduğunu bilirsiniz ve tüm dikkatinizi doğru yere verirsiniz.

8. Etkin ve hızlı karar verme imkanı sağlar

Veriler anlık güncellendiği için, işlerle alakalı tüm bilgiye kolayca erişerek, çok hızlı ve daha sağlıklı kararlar alırsınız. Yeni bir müşteriyle kimin alakadar olacağı konusunda, satış personelinin iş yüküne bakarak çabucak karar alabilirsiniz.

9. Teklif oluşturma ve takibini sağlar

CRM'nin teklif hazırlama özelliği sayesinde işletmenize mahsus teklif şablonları oluşturur, mevcut şablonlarla minimum zamanda standart teklifler oluşturabilirsiniz.

10. Mobil CRM ile saha ekibinin verimliliği maksimum seviyeye çıkar

Mobil CRM sayesinde, tüm personel tüm bilgiye istediği her yerden ulaşabilir. Mobil CRM ile şirket dışında toplantıda olan saha ekipleri, toplantı notlarını hızlıca girebilir, önemli bilgilere diledikleri anda ulaşabilir, tüm gelişmelerden haberdar olabilirler. Böylece zamandan ve gereksiz iş yükünden kurtularak, verimlilik maksimum seviyeye çıkar.

11. Saha ekibinin performansını kolaylıkla değerlendirebilirsiniz

CRM uygulamasıyla, satış personelinizin her biri için istatiksel bilgilere ulaşırsınız. Hangi satış personeli kaç müşteri ile ilgileniyor ve kaç satış gerçekleştirmiş, eskiye dönük satışlarının toplamı nedir, gibi bilgileri tek ekrandan görebilirsiniz. Dolayısıyla satış ekibinin performansını değerlendirerek saha ekibinizi daha sağlıklı yönlendirebilirsiniz.

12. Şirket içi işlerinizi daha etkin yönetirsiniz

CRM sistemi sayesinde şirket içinde işlerinizi daha etkin yönetirsiniz. Ekip üyelerine bazı görevler atayabilir ve kolayca takip edersiniz. Bir görevlendirme yaptığınızda ilgili kişiye bilgilendirme gider, görev bitirildiği zaman anında haberiniz olur.

13. Hangi ürününüz ne kadar sattı anlık olarak izlersiniz

CRM programıyla tüm ürün ve hizmetlerinizin kaydını yaparak teklif ve sipariş oluşturmanıza olanak sağlar. Bunun yanında, müşterilerinizin hangi ürünlere rağbet gösterdiğini görebilir ve azalan ürünleri hemen fark edersiniz. Dolayısıyla ürün listenizin daima güncel kalmasını sağlarsınız.

14. Her müşterinizin sipariş geçmişini gösterir

Mevcut müşterilerinizin sipariş geçmişini değerlendirerek, tekrardan alım yapacakları, tespit edebilir ve yeniden satış yapabilirsiniz.

15. CRM programı sayesinde müşteri memnuniyeti maksimum seviyeye çıkar

Şirketinizde CRM yazılımı kullanarak müşterilerle alakalı bütün veriyi "görüşme ve toplantı detayları, verilen teklifler, siparişler vs." anbean takip ederek, müşteri beklentilerine anında cevap verebilirsiniz. Böylece müşteri memnuniyetini en süt seviyeye çıkartırsınız.

Mysoft CRM, müşteri ile tanışmanızdan sipariş teslim edilene kadar tüm süreci, yönetmenizi sağlayan bulut tabanlı bir iş aracıdır.

Mysoft CRM'i Şimdi Keşfedin 

Mobil uygulamaları sayesinde tüm ekibinizin kolaylıkla kullanacağı Mysoft CRM programını ücretsiz deneyebilir, şirketinize sağlayacağı avantajları görebilirsiniz.

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı

2021 Yılında Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin net tutarı ve işverene maliyeti ne kadar oldu?

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının Saklanması Hakkında Duyuru!

 08 Ocak 2021 Cuma

15/01/2021'e kadar e-Defter dosyaları ile bunlara ilişkin berat dosyalarını, GİB sistemlerine yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı

Damga Vergisi Nedir? 2021 Oranları ve Ücretleri Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

Damga Vergisi, her türlü sözleşmeden doğan ve devlet tarafından alınan vergidir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Vatandaşların Kullanımına Açıldı!

 07 Ocak 2021 Perşembe

Vatandaşlar 07.01.2021 itibariyle red/ çıkış haklarını ve şikayet süreçlerini İYS üzerinden yürütebilecekler

Devamı

Ocak 2021'de e-Fatura ve e-Arşiv'e Geçen Mükelleflere 5.000-30.000 e-Arşiv Fatura Portalı Duyurusu

 07 Ocak 2021 Perşembe

Ocak 2021'de e-Fatura ve e-Arşiv'e Geçen Mükelleflere 5.000-30.000 TL E-Arşiv Fatura Portalı Duyurusu

Devamı

2021 SM, SMMM ve YMM Asgari Ücret Tarifesi Açıklandı!

 05 Ocak 2021 Salı

2021 yılında SM, SMMM ve Yeminli Mali Müşavir'lerce  uygulanacak olan asgari ücret tarifesi belirlendi.

Devamı

2021 Vergi Takvimi

 05 Ocak 2021 Salı

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından 2021 Yılı Vergi Takvimi hazırlandı, resmi tatil günleri ve mali tatil dikkate alındı.

Devamı
WhatsApp