CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

"Satışlar, olağanüstü çabalarla değil, doğru çalışan satış süreçleriyle artar."

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

CRM programı ile satış süreci nasıl yönetilir?

Satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını belirlemek, en az satışı gerçekleştirmek kadar kritik bir aşamadır. Alıcı ile yapılan tüm görüşmelerin satışa dönüşebilmesi için size gerekli olan tüm desteği CRM programı sağlar.

Müşteri odaklı bir yapı benimseyin

Satış ekibinin başarısını artırmanın en iyi yolu, satış odaklı bir kültürün benimsenmesidir. Satışlara önem vermek, satış fırsatlarını yakalamak, çeşitli anlaşmalara imza atmak ve sonuçta işletmeniz için daha fazla kazanç elde etme anlamındadır.

"Gartner tarafından yapılan bir araştırmaya göre, iyi bir CRM altyapısı sayesinde bir firmanın, her müşteriden elde edeceği kazancın %41 oranında artacağı ortaya çıkmıştır."

CRM, satış temsilcileri için verimliliği artıran en önemli araçlardan biridir. CRM uygulamaları sayesinde satış ekibi, müşteri yönetimi ve takibi gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirerek zamandan tasarruf sağlar. Aynı şekilde müşteriler de müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin sağladığı işlevsellik sayesinde kusursuz bir alışveriş süreci geçirebilir.

CRM ile özelleştirilebilir esnek yapı

CRM sistemleri, işletmelerin müşteri ilişkileri yönetimi ve satış alanlarındaki hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. CRM, ölçeklendirilebilir ve özelleştirilebilir esnek bir yapıya sahip olduğundan, firmalar, hizmetlerini müşterilerin geçmiş alışveriş deneyimlerine dayandırarak geliştirme ve bu yolla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunma imkanı yakalamaktadır.

CRM veri analizi sayesinde satış sürecinizi daha iyi yönetin

"Veri Madenciliği" ve "Big Data" çağındayız. CRM veri analizi sayesinde arama kaydı, e-posta entegrasyonu, otomatik veri girişi uyarıları ve diğer araçlar veri girmeyi kolaylaştırır ve satışlarınızı daha iyi izlemenize ve süreci çok daha verimli yönetmenize yardımcı olur.

"Yapılan bir araştırmaya göre, Mobil CRM kullanan şirketlerin satış ekiplerinin %65'i satış hedeflerini tuttururken, kullanmayanlarda bu oran %22 olduğu ortaya çıktı"

Mobil CRM ile satışlarınızı artırın

Mobil CRM'in özellikle satışa sağladığı önemli katkılar, şirketlerin genel performansı açısından önemlidir. Online CRM, satış ekibinin müşteri, ürün fiyat, promosyon ve kampanya bilgilerine hızlı bir şekilde erişmesini sağlayarak, satışları hızlandırır.

Mobil CRM yazılımları sayesinde, saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere ve dokümanlara istedikleri yerden kolayca erişebilir ve gerektiğinde düzenleme yapabilirler.

Mobil CRM'le, potansiyel satışlarınız üzerinde kontrolünüzü sağlar ve birkaç tıklamayla satış tahminlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca satış fırsatlarını kolaylıkla takip edebilir, potansiyel satışları planlayabilirsiniz.

Mobil CRM, bulut altyapısıyla çalıştığından, uygulamaların kurulum ve kullanımı oldukça kolaydır. 

2021 Beyanname Vermeme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2021 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

Ba Bs Cezası Nedir? Düzeltme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

Ba-Bs bildirimlerinin zamanında veya tam olarak verilmemesi durumunda uygulanacak ceza nedir?

Devamı

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı

2021 Yılında Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin net tutarı ve işverene maliyeti ne kadar oldu?

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının Saklanması Hakkında Duyuru!

 08 Ocak 2021 Cuma

15/01/2021'e kadar e-Defter dosyaları ile bunlara ilişkin berat dosyalarını, GİB sistemlerine yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı

Damga Vergisi Nedir? 2021 Oranları ve Ücretleri Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

Damga Vergisi, her türlü sözleşmeden doğan ve devlet tarafından alınan vergidir.

Devamı

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Vatandaşların Kullanımına Açıldı!

 07 Ocak 2021 Perşembe

Vatandaşlar 07.01.2021 itibariyle red/ çıkış haklarını ve şikayet süreçlerini İYS üzerinden yürütebilecekler

Devamı

Ocak 2021'de e-Fatura ve e-Arşiv'e Geçen Mükelleflere 5.000-30.000 e-Arşiv Fatura Portalı Duyurusu

 07 Ocak 2021 Perşembe

Ocak 2021'de e-Fatura ve e-Arşiv'e Geçen Mükelleflere 5.000-30.000 TL E-Arşiv Fatura Portalı Duyurusu

Devamı
WhatsApp