CRM ile Başarılı Satış Yönetimi İçin İpuçları Nelerdir?

"Satışlar, olağanüstü çabalarla değil, doğru çalışan satış süreçleriyle artar."

Doğru strateji, doğru teknolojik araçlar ve profesyonel insan kaynağı ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak hayal değil.

CRM programı ile satış süreci nasıl yönetilir?

Satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını belirlemek, en az satışı gerçekleştirmek kadar kritik bir aşamadır. Alıcı ile yapılan tüm görüşmelerin satışa dönüşebilmesi için size gerekli olan tüm desteği CRM programı sağlar.

Müşteri odaklı bir yapı benimseyin

Satış ekibinin başarısını artırmanın en iyi yolu, satış odaklı bir kültürün benimsenmesidir. Satışlara önem vermek, satış fırsatlarını yakalamak, çeşitli anlaşmalara imza atmak ve sonuçta işletmeniz için daha fazla kazanç elde etme anlamındadır.

"Gartner tarafından yapılan bir araştırmaya göre, iyi bir CRM altyapısı sayesinde bir firmanın, her müşteriden elde edeceği kazancın %41 oranında artacağı ortaya çıkmıştır."

CRM, satış temsilcileri için verimliliği artıran en önemli araçlardan biridir. CRM uygulamaları sayesinde satış ekibi, müşteri yönetimi ve takibi gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirerek zamandan tasarruf sağlar. Aynı şekilde müşteriler de müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin sağladığı işlevsellik sayesinde kusursuz bir alışveriş süreci geçirebilir.

CRM ile özelleştirilebilir esnek yapı

CRM sistemleri, işletmelerin müşteri ilişkileri yönetimi ve satış alanlarındaki hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. CRM, ölçeklendirilebilir ve özelleştirilebilir esnek bir yapıya sahip olduğundan, firmalar, hizmetlerini müşterilerin geçmiş alışveriş deneyimlerine dayandırarak geliştirme ve bu yolla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunma imkanı yakalamaktadır.

CRM veri analizi sayesinde satış sürecinizi daha iyi yönetin

"Veri Madenciliği" ve "Big Data" çağındayız. CRM veri analizi sayesinde arama kaydı, e-posta entegrasyonu, otomatik veri girişi uyarıları ve diğer araçlar veri girmeyi kolaylaştırır ve satışlarınızı daha iyi izlemenize ve süreci çok daha verimli yönetmenize yardımcı olur.

"Yapılan bir araştırmaya göre, Mobil CRM kullanan şirketlerin satış ekiplerinin %65'i satış hedeflerini tuttururken, kullanmayanlarda bu oran %22 olduğu ortaya çıktı"

Mobil CRM ile satışlarınızı artırın

Mobil CRM'in özellikle satışa sağladığı önemli katkılar, şirketlerin genel performansı açısından önemlidir. Online CRM, satış ekibinin müşteri, ürün fiyat, promosyon ve kampanya bilgilerine hızlı bir şekilde erişmesini sağlayarak, satışları hızlandırır.

Mobil CRM yazılımları sayesinde, saha ekipleri, ihtiyaç duydukları verilere ve dokümanlara istedikleri yerden kolayca erişebilir ve gerektiğinde düzenleme yapabilirler.

Mobil CRM'le, potansiyel satışlarınız üzerinde kontrolünüzü sağlar ve birkaç tıklamayla satış tahminlerinizi güncelleyebilirsiniz. Ayrıca satış fırsatlarını kolaylıkla takip edebilir, potansiyel satışları planlayabilirsiniz.

Mobil CRM, bulut altyapısıyla çalıştığından, uygulamaların kurulum ve kullanımı oldukça kolaydır. 

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp