Sürdürülebilir Büyümenin yolu CRM Programları

İşletmeler için sürdürülebilir başarıya ulaşmanın en sağlıklı yöntemlerinden biri CRM sistemleridir. 

Veriyi anlamlı bilgiye, bilgiyi de satışa dönüştürün

Excel tabloları, veri depolamada çağın gerisinde kaldı. Günümüzde statik veriyi depolamak yeterli değil, bu verilerin anlamlı bilgilere dönüştürülmesi gerekiyor. Donanımlı bir CRM sistemi, müşteri datanızın kaydedilmesi ve otomatik olarak merkezi bir yerde saklanmasına olanak sağlar. Toplanan veriler her geçen gün çoğalır ve gerçek zamanlı olarak hızlı ve kolay bir şekilde analiz edilir. Örneğin, pazarlama ve satış taktiklerinizin ne kadar işe yarayıp yaramadığını anlık olarak görebilirsiniz.

Uzun soluklu bir büyüme için CRM uygulaması kullanmanız elzemdir.

Ürün veya hizmet satmak, müşterilerinizle ilişkinin sadece başlangıcıdır. Devamlılığı olan, özelleştirilmiş ve kusursuz müşteri hizmetleriyse müşteri bağlılığının olmazsa olmazıdır.

Mükemmel Müşteri Hizmetleri sunabilirsiniz

"Yapılan araştırmalara göre; tüketicilerin %75'i ve karar merciilerin %90'ı, şirketlerin kendi gereksinimlerini anlamaları beklentisi içindeler. "

Araştırmalarda gösteriyor ki, müşterilerin, büyük şirketler yerine küçük işletmeleri tercih etmelerinin en önemli sebeplerinden biri de kuşkusuz, kişisel bir deneyim arıyor olmaları.
Çok iyi kurgulanmış ve geliştirilmiş bir CRM programı; her bir müşteriye kendini özel hissettirmek için pazarlama, satış ve diğer ekiplerin gerekli bilgiye anlık erişebilecekleri altyapıyı sunar.

Bulut tabanlı CRM'le şirketinizi sağlam temeller üzerine kurun

Şirketinizin geleceğini inşa ederken, hızlı, çevik ve pratik bir şekilde ölçeklenebilen bir temel üzerine kurmalısınız.

Kurumsal uygulama gereksinimleriniz için bulut tabanlı CRM sistemini benimsemek, ilk andan itibaren size büyük bir avantaj sağlayacaktır.

Mobil CRM sayesinde şirket dışındaki zamanlarda işiniz için gerekli olan tüm işlemleri online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

CRM yazılımını diğer platformlarla çok kolay bir şekilde entegre edebilirsiniz. Söz konusu entegrasyonlar sayesinde çoğalan müşteri taleplerini karşılamak ve planladığınız büyümeyi desteklemek için çok daha verimli kararlar alabilirsiniz.

Tam donanımlı CRM programı sürdürülebilir büyümenizin temelini oluşturacaktır.

Mysoft'un satış, pazarlama, müşteri hizmetleri çözümleri hakkında ayrıntılı bilgi almak için bize ulaşabilir ya da hemen şimdi Mysoft CRM'i ücretsiz denemek için kullanmaya başlayabilirsiniz.

mysoft-crm

 

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 22 Nisan 2021 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

Kurumlar Vergisi Oranı 2021 Yılı İçin %25, 2022 Yılı İçin %23 Oldu!

 22 Nisan 2021 Perşembe

15/4/2021 Tarihli kanun uyarınca Kurumlar Vergisi Oranı 2021 yılı için %25, 2022 yılı için ise %23 olarak uygulanacak.

Devamı

Finansman Gider Kısıtlaması Nedir? Finansman Gider Kısıtlaması Nasıl Hesaplanır?

 22 Nisan 2021 Perşembe

Finansman gider kısıtlaması 1 Ocak 2021'den itibaren başlayan vergilendirme dönemi kazançlarına uygulanacak.

Devamı

SGK Teşvikleri 2021

 22 Nisan 2021 Perşembe

Uygulaması devam eden toplam 21 prim teşvik, destek ve indirim uygulaması bulunmaktadır.

Devamı

e-Ticarette Müşteri İlişkileri Yönetimi Nasıl Yapılır? e-Ticarette CRM Neden Önemlidir?

 22 Nisan 2021 Perşembe

CRM programları, müşterilerle e-Ticaret firması arasında köprü görevi görmektedir.

Devamı

Ödemelerde Kripto Varlıkların (Paraların) Kullanılmamasına Dair Yönetmelik Yayınlandı!

 16 Nisan 2021 Cuma

TCMB tarafından Ödemelerde Kripto Varlıkların Kullanılmamasına Dair Yönetmelik yayınladı

Devamı

e-Defter ve Berat Dosyalarının İkincil Kopyalarının GİB Bilgi İşlem Sistemlerine Yükleme Tarihleri

 15 Nisan 2021 Perşembe

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının GİB'in bilgi işlem sistemlerine aktarım tarihleri.

Devamı

CRM Programıyla Pazarlama Bütçe Yönetimi Nasıl Yapılır?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

CRM sistemleriyle, müşteri adaylarını hızlıca ön değerlendirmeden geçirerek nitelikli müşteri adaylarını ayırabilirsiniz.

Devamı

B2B CRM Nedir? B2B CRM Şirketlere Ne Sağlar?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

B2B CRM, Kurumsal satış yapan şirketler arası Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamındadır.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 9 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 9 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı
WhatsApp