Satış Süreçlerinde CRM Ne Fayda Sağlar

CRM uygulamasıyla toplantı notlarını kaydedebilir ve anlık bildirimlerde bulunabilirsiniz.
Toplantı esnasında alınan kararları, görüşme notlarını CRM programı sayesinde kaydedebilir, gerekli bilgileri, diğer departmanlarla paylaşabilir, anlık bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Satış hedeflerini belirlemenin birinci kuralı, doğru müşteri adaylarına odaklanmaktır. Satın alma olasılığı yüksek müşteri profilini tespit ederek enerjinizi ve zamanınızı doğru müşteriye ayırmalısınız. CRM uygulamaları sayesinde müşteri aday havuzları oluşturusunuz. Crm pipe-line ile size en yakın müşteri olabilecek adaylara tüm faaliyetleri yoğunlaştırırsınız.

Mevcut müşterilerinizden, yeni müşteri bulma konusunda yardım isteyin. Mevcut müşterilerinizin sizi potansiyel müşteri adaylarına önermelerini isteyin. Crm programları ile mevcut müşterilerinizin çevresinde olan potansiyel müşterileri izleme imkanınız çok daha kolay olacaktır.

Kişisel Hedeflerinizi CRM ile Yükseltin

Kişisel hedefleriniz, ne kadar yüksek olursa, satış yapma potansiyeliniz de bir o kadar artar. Tüm satış ekiplerinin kişisel satış hedeflerini CRM programları ile takip ederek satış gücünüzü artırırsınız. Başarılı satışlara imza atabilmek için, yeni yöntemler, yaratıcı fikirler bulmak, hem sizin gelişmenizi sağlar hem de işinizi daha keyifli hale getirir.

Satış sürecinin zaman aldığı durumlar için, CRM sistemine aktivite hedefleri ekleyebilirsiniz. Müşteri ziyaret sayısı, telefon görüşmeleri, sunumlar gibi müşteri adayına yapılan tüm faaliyetleri raporlarsınız.

Müşteri yönetimi, teklif yönetimi, sipariş yönetimi gibi tüm işlemlerinizin takibini yapabileceğiniz bir CRM sistemini kullanın. Mobil CRM sayesinde ister yolda, ister toplantı anında, ihtiyacınız olan tüm bilgilere anlık olarak erişebilir, dilerseniz, teklif hazırlayabilir, ya da sipariş oluşturabilirsiniz.
Yapılan araştırmalara göre, satış hedeflerini not ederek, belirli aralıklarla değerlendirme yapanlar daha başarılı oluyor. Belirlediğiniz hedeflerinizi not edin ve hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı ölçümleyerek takip edin.

CRM Programı ile Toplantı Takibini 

Yaklaşan toplantılarınızı CRM uygulamaları ile takip edebilir, satış görüşmeleriniz için görevler oluşturabilirsiniz. Ayrıca hatırlatmalar koyarak, CRM programınızın toplantı öncesi size haber vermesini sağlayabilirsiniz. Bununla birlikte toplantı öncesinde müşterinize de otomotik olarak hatırlatma mesajları gönderebilirsiniz.

Satış Fırsatlarını CRM ile Takip Edin

Satış Fırsatlarını ilk anından itibaren tüm fırsat statüler ile CRM üzerinden takip ederek fırsatlarınızı kolay yönetirsiniz. Ekiplerinizin üzerlerindeki fırsat dağılımlarını, lokasyonlarını, durumlarını anlız izmeme imkanınız olur.

Tekliflerinizi CRM Sisteminden Yönetin

Görüşmeler olumlu geçti ve müşteri adayınızı ikna ettikten sonra teklif verme noktasına geldiniz. Teklif verirken özellikle çoklu ürünlerde yanlış yapmamanız gerekir. Kompleks fiyatlandırmalardan, anlaşılması güç hesaplamalardan olabildiğince kaçının. Hesaplamada yapacağınız bir hata size satışı kaybettirebilir. Atik olmanız rakiplerinizin önüne geçmek için çok önemli.

CRM yazılımıyla çok kolay ve hızlı bir şekilde etkileyici teklifler hazırlayabilirsiniz. Satış gerçekleştiği zaman teklifiniz, ilgili satışa bağlanır ve kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Müşteriyle toplantı sırasında bile bulut üzerinden Mobil Crm'i kullanarak teklif üzerinde değişiklikler yapabilir, gerek yöneticiniz gerekse müşterinizle anlık olarak paylaşabilirsiniz.

mysoft-crm

Mobil CRM özellikle saha Satış Ekipleri için hayati öneme sahip

Teklif hazırlama, sipariş verme vs. gibi kompleks işlemleri mobil uygulamalardan çok kolay bir şekilde yapabilir, gerektiği zaman mobil bildirimler gönderip, alabilirsiniz. O nedenle tercih edeceğiniz CRM'in mobil kullanılabilirliğinden emin olun.

Aktiviteler için CRM programını kullanırken veri kalitesini disipline edin

Her bir müşteriyle olan görüşmenin detaylarını, toplantı notlarını kayıt altına almayı disipline edinin. Bir sonraki görüşme öncesinde müşteriyle yapılan eski görüşmelerin notlarını gözden geçirin. Başarılı bir CRM sisteminin amacı, satış ekibinin becerilerini daha iyi kullanmalarını sağlamaktır.

Mysoft CRM, iş planını ve tüm satış süreçlerini yönetmenizi sağlayan güçlü bir araçtır. Mobil uygulamaları, kolay ve pratik kullanımı ile tüm ekibinizin rahatlıkla kullanacağı bir CRM programı için Mysoft CRM'ı deneyin.

 

İlginizi çekebilecek bazı CRM yazıları

Ücretsiz CRM Yazılım Kullanmak Doğru Mu?

En İyi CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Yazılımı ile Maliyetlerinizi Düşürün

CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

Satışları Arttırmak İçin Doğru CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

CRM Yazılımı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

CRM Seçerken Yapılan Hatalar

VERBİS Nedir? Ne İşe Yarar? VERBİS'e Nasıl Kayıt Olunur? VERBİS Kimlere Zorunlu?

 31 Temmuz 2021 Cumartesi

VERBİS, veri sorumlularının kişisel veriyi işlemeye başlamadan önce kayıt olmaları gereken sistemidir.

Devamı

Açık Rıza Unsurları Nedir? KVKK Açık Rıza Aranmayan Durumlar Nelerdir?

 31 Temmuz 2021 Cumartesi

Açık rıza, ilgili kişinin verilerinin işlenmesi konusunda hür iradesiyle ve yalnızca o işlemle sınırlı olmak şartıyla..

Devamı

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı
WhatsApp