Satış Süreçlerinde CRM Ne Fayda Sağlar

CRM uygulamasıyla toplantı notlarını kaydedebilir ve anlık bildirimlerde bulunabilirsiniz.
Toplantı esnasında alınan kararları, görüşme notlarını CRM programı sayesinde kaydedebilir, gerekli bilgileri, diğer departmanlarla paylaşabilir, anlık bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Satış hedeflerini belirlemenin birinci kuralı, doğru müşteri adaylarına odaklanmaktır. Satın alma olasılığı yüksek müşteri profilini tespit ederek enerjinizi ve zamanınızı doğru müşteriye ayırmalısınız. CRM uygulamaları sayesinde müşteri aday havuzları oluşturusunuz. Crm pipe-line ile size en yakın müşteri olabilecek adaylara tüm faaliyetleri yoğunlaştırırsınız.

Mevcut müşterilerinizden, yeni müşteri bulma konusunda yardım isteyin. Mevcut müşterilerinizin sizi potansiyel müşteri adaylarına önermelerini isteyin. Crm programları ile mevcut müşterilerinizin çevresinde olan potansiyel müşterileri izleme imkanınız çok daha kolay olacaktır.

Kişisel Hedeflerinizi CRM ile Yükseltin

Kişisel hedefleriniz, ne kadar yüksek olursa, satış yapma potansiyeliniz de bir o kadar artar. Tüm satış ekiplerinin kişisel satış hedeflerini CRM programları ile takip ederek satış gücünüzü artırırsınız. Başarılı satışlara imza atabilmek için, yeni yöntemler, yaratıcı fikirler bulmak, hem sizin gelişmenizi sağlar hem de işinizi daha keyifli hale getirir.

Satış sürecinin zaman aldığı durumlar için, CRM sistemine aktivite hedefleri ekleyebilirsiniz. Müşteri ziyaret sayısı, telefon görüşmeleri, sunumlar gibi müşteri adayına yapılan tüm faaliyetleri raporlarsınız.

Müşteri yönetimi, teklif yönetimi, sipariş yönetimi gibi tüm işlemlerinizin takibini yapabileceğiniz bir CRM sistemini kullanın. Mobil CRM sayesinde ister yolda, ister toplantı anında, ihtiyacınız olan tüm bilgilere anlık olarak erişebilir, dilerseniz, teklif hazırlayabilir, ya da sipariş oluşturabilirsiniz.
Yapılan araştırmalara göre, satış hedeflerini not ederek, belirli aralıklarla değerlendirme yapanlar daha başarılı oluyor. Belirlediğiniz hedeflerinizi not edin ve hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı ölçümleyerek takip edin.

CRM Programı ile Toplantı Takibini 

Yaklaşan toplantılarınızı CRM uygulamaları ile takip edebilir, satış görüşmeleriniz için görevler oluşturabilirsiniz. Ayrıca hatırlatmalar koyarak, CRM programınızın toplantı öncesi size haber vermesini sağlayabilirsiniz. Bununla birlikte toplantı öncesinde müşterinize de otomotik olarak hatırlatma mesajları gönderebilirsiniz.

Satış Fırsatlarını CRM ile Takip Edin

Satış Fırsatlarını ilk anından itibaren tüm fırsat statüler ile CRM üzerinden takip ederek fırsatlarınızı kolay yönetirsiniz. Ekiplerinizin üzerlerindeki fırsat dağılımlarını, lokasyonlarını, durumlarını anlız izmeme imkanınız olur.

Tekliflerinizi CRM Sisteminden Yönetin

Görüşmeler olumlu geçti ve müşteri adayınızı ikna ettikten sonra teklif verme noktasına geldiniz. Teklif verirken özellikle çoklu ürünlerde yanlış yapmamanız gerekir. Kompleks fiyatlandırmalardan, anlaşılması güç hesaplamalardan olabildiğince kaçının. Hesaplamada yapacağınız bir hata size satışı kaybettirebilir. Atik olmanız rakiplerinizin önüne geçmek için çok önemli.

CRM yazılımıyla çok kolay ve hızlı bir şekilde etkileyici teklifler hazırlayabilirsiniz. Satış gerçekleştiği zaman teklifiniz, ilgili satışa bağlanır ve kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Müşteriyle toplantı sırasında bile bulut üzerinden Mobil Crm'i kullanarak teklif üzerinde değişiklikler yapabilir, gerek yöneticiniz gerekse müşterinizle anlık olarak paylaşabilirsiniz.

Mobil CRM özellikle saha Satış Ekipleri için hayati öneme sahip

Teklif hazırlama, sipariş verme vs. gibi kompleks işlemleri mobil uygulamalardan çok kolay bir şekilde yapabilir, gerektiği zaman mobil bildirimler gönderip, alabilirsiniz. O nedenle tercih edeceğiniz CRM'in mobil kullanılabilirliğinden emin olun.

Aktiviteler için CRM programını kullanırken veri kalitesini disipline edin

Her bir müşteriyle olan görüşmenin detaylarını, toplantı notlarını kayıt altına almayı disipline edinin. Bir sonraki görüşme öncesinde müşteriyle yapılan eski görüşmelerin notlarını gözden geçirin. Başarılı bir CRM sisteminin amacı, satış ekibinin becerilerini daha iyi kullanmalarını sağlamaktır.

Mysoft CRM, iş planını ve tüm satış süreçlerini yönetmenizi sağlayan güçlü bir araçtır. Mobil uygulamaları, kolay ve pratik kullanımı ile tüm ekibinizin rahatlıkla kullanacağı bir CRM programı için Mysoft CRM'ı deneyin.

 

İlginizi çekebilecek bazı CRM yazıları

Ücretsiz CRM Yazılım Kullanmak Doğru Mu?

En İyi CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Yazılımı ile Maliyetlerinizi Düşürün

CRM Danışmanlık Hizmeti Almak Gerekli Mi?

Satışları Arttırmak İçin Doğru CRM Yazılımı Nasıl Seçilir?

CRM Kullanmaya Başlamak İçin 15 Neden

CRM Yazılımı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

CRM Seçerken Yapılan Hatalar

Limited Şirket Nasıl Kurulur? 2021 Limited Şirket Kuruluş Maliyetleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Türkiye'de en yaygın görülen şirket türüdür ve yaklaşık olarak tüm şirketlerin %82'si Limited şirkettir.

Devamı

2021 Defter Tutma Hadleri Nedir?

 22 Ocak 2021 Cuma

Bilanço hesabı esasına göre 2021 yılında uygulanacak defter tutma hadleri Vergi Usul Kanunu Madde 177..

Devamı

e-Ticarette Vergi Muafiyeti Nedir? Şartları Nelerdir?

 19 Ocak 2021 Salı

e-Ticarette vergi muafiyeti, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren geçerli olacak. Esnaf Vergi Muafiyeti Belgesi Nedir?

Devamı

2021 Beyanname Vermeme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

GİB'nın açıkladığı bilgilere göre, 2021 beyanname vermeme cezası hakkında bilinmesi gerekenler.

Devamı

Ba Bs Cezası Nedir? Düzeltme Cezası Nedir?

 17 Ocak 2021 Pazar

Ba-Bs bildirimlerinin zamanında veya tam olarak verilmemesi durumunda uygulanacak ceza nedir?

Devamı

2021 e-Arşiv Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Arşiv Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-Fatura Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-Fatura düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

2021 e-İrsaliye Düzenlememe Cezası Nedir?

 16 Ocak 2021 Cumartesi

e-İrsaliye düzenlemeyen mükelleflere yıllık 190 bin TL'ye kadar ceza kesilebilecek.

Devamı

KVKK'dan Veri Sorumlularına Telefon Numarası, e-Posta Duyurusu

 15 Ocak 2021 Cuma

Veri sorumluları tarafından kişilerin telefon numarası, e-posta adresi gibi iletişim kanallarına Kanuna aykırı..  

Devamı

2021 Özel Usulsüzlük Ceza Tutarları Ne Kadar Oldu?

 14 Ocak 2021 Perşembe

2021'de uygulanacak ceza tutarları %9,11 olarak tespit edilen yeniden değerleme oranında artırılarak belirlendi.

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının GİB'e Yüklenme Süresi Uzatıldı!

 09 Ocak 2021 Cumartesi

e-Defterler ile bunlara ilişkin berat dosyaların ikincil kopyalarının GİB'e yüklenme süresi uzatıldı!

Devamı

2021 GSS Primi, Kıdem Tazminatı Tavanı, İşsizlik Maaşı, Asgari Ücret Ne Kadar?

 08 Ocak 2021 Cuma

Asgari ücret zammıyla hangi ücretler yükselecek? Asgari ücret neleri değiştiriyor?

Devamı

2021 Yılında Asgari Ücretin İşverene Maliyeti Nedir?

 08 Ocak 2021 Cuma

2021 yılında geçerli olacak asgari ücretin net tutarı ve işverene maliyeti ne kadar oldu?

Devamı

e-Defter ve Beratlarının İkincil Kopyalarının Saklanması Hakkında Duyuru!

 08 Ocak 2021 Cuma

15/01/2021'e kadar e-Defter dosyaları ile bunlara ilişkin berat dosyalarını, GİB sistemlerine yüklemeleri gerekmektedir.

Devamı
WhatsApp