En Yaygın 6 Müşteri Hizmetleri Hatası Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetiminde En Yaygın 6 Müşteri Hizmetleri Hatası

Aşırı Otomasyon

Otomasyon teknolojisini kullandıysanız, maliyetleri ve zamanı azaltmak için tüm pazarlama ve satış görevlerinizi otomatikleştirmek cazip gelebilir, ancak bununla yetinemezsiniz.
Teknoloji ile otomasyona güvenmeyi seçerseniz (ki kesinlikle faydaları vardır), "bire-bir" yaşanan iletişimi asla sağlayamaz ve bunun alternatifi olamaz. Ayrıca, farklı müşteriler farklı iletişim yöntemlerini tercih eder.

Müşterileri Çok Hızlı Bir Şekilde Ele Almaya Çalışmak

Çoğu müşteri temsilcisi müşterinin ne istediğini bildiğini varsayar.
Müşterilerinin çağrısına cevap verdiklerinde, sorunlarına çözüm bulmak için acele ederler. Müşteriyi tam olarak anlamadan yapılan bu durum müşterinizi rahatsız edebilir ve şirketinize tekrar kızmasını sağlayabilir.
Müşteri kaybını önlemek için, müşteri hizmetleri temsilcilerine etkili dinleme becerilerini öğretilmelidir. Müşteriyi dinlemek, kendi sorunlarını anlamak ve bir çözüm sunmak için zaman ayırdıklarından emin olun. Müşteri temsilcilerinin müşteriyle çalışmasını teşvik edin.

Sistem Kesintileri

Gerçek şu ki, hiçbir sistem kusursuz değildir. En köklü, bulut tabanlı sistemler bile, elektrik kesintisi , internet kesintisi gibi durumlarla karşı karşıya kalıyor. Buradaki temel sorun, eğer müşterileriniz size ulaşamazsa, işinizi yaparken harcadığınız gece gündüz emeğiniz boşuna gidecektir.

Olabildiğince güvenli kesintisiz bir çalışma süresi sunan saygın bir servis sağlayıcısı ile çalışın.
E-posta ve telefonla destek alan müşterilerin size ulaşabileceğinden emin olun. Saatlerce ulaşılamıyorsanız, istek veya bilet(ticket) girebileceği bir sistem oluşturun. Ve ilk müsait olduğunuzda tekrar arayın.

Yavaş Geri Dönüş

Modern teknolojinin gücü etkisi ile hız hepimiz için önemli bir kavram oldu. Hızlı bir geri dönüş almak istiyoruz. Müşterileriniz de aynı şeyi düşünüyor. Hızlı bir yanıt almak, onları yalnızca işinize çekmekle kalmaz, aynı zamanda uzun vadeli sadakatlerini de kazanabilir . Müşterilerinizin sorularına ve geri bildirimlerine derhal yanıt verin, özellikle de sosyal medya üzerinden gelenleri asla bekletmeyin.

Müşteri Temsilcilerinizin Duruşu

Müşteri temsilcileriniz, müşterilerinizin ilk sizi tanıma noktasıdır. İşletmenizin yüzünü oluştururlar. Temsilcilerinizin motivasyonu önemlidir. En yetkin müşteri temsilcileri ile çslışın.

Şikayet Gelmiyorsa, Çok İyi Müşteri Hizmeti Sunduğunuzu Varsaymayın

Yapılan çok sayıda anket, 26 hoşnutsuz müşteriden sadece 1'inin şikayet edeceğini göstermiştir . Bu, aldığınız her şikayet için, şikayet etmeye zahmet etmeyen başka 25 memnun olmayan müşteri olduğu anlamına gelir. Yanlışlıkla, şikayet almadığınız için müşteri hizmetlerinin birinci sınıf olduğu anlamına gelmediğini düşünmeyin.

mysoft-crm

 

Ödemelerde Kripto Varlıkların (Paraların) Kullanılmamasına Dair Yönetmelik Yayınlandı!

 16 Nisan 2021 Cuma

TCMB tarafından Ödemelerde Kripto Varlıkların Kullanılmamasına Dair Yönetmelik yayınladı

Devamı

e-Defter ve Berat Dosyalarının İkincil Kopyalarının GİB Bilgi İşlem Sistemlerine Yükleme Tarihleri

 15 Nisan 2021 Perşembe

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının GİB'in bilgi işlem sistemlerine aktarım tarihleri.

Devamı

CRM Programıyla Pazarlama Bütçe Yönetimi Nasıl Yapılır?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

CRM sistemleriyle, müşteri adaylarını hızlıca ön değerlendirmeden geçirerek nitelikli müşteri adaylarını ayırabilirsiniz.

Devamı

B2B CRM Nedir? B2B CRM Şirketlere Ne Sağlar?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

B2B CRM, Kurumsal satış yapan şirketler arası Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamındadır.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 9 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 9 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı

Kurumlar Vergisinden İstisna Edilen Kazançlar Nelerdir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Kurumlar vergisinde istisna ve indirimler nedir? Kurumlar vergisinde uygulanan istisnalar neler?

Devamı

Kurumlar Vergisinden Muaf Olan Kurumlar! Kurumlar Vergisinde Muafiyetler Nedir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

K. vergisinden muaf olan kooperatifler neler? Kurumlar vergisinden muaf olan iktisadi ve kamu müesseseleri?

Devamı

Kurumlar Vergisinden İndirilecek Giderler Nelerdir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Safi kurum kazancının tespitinde, Gelir Vergisi K. ve Kurumlar Vergisi K. göre bazı indirimler yapılmaktadır.

Devamı

Gayrimenkul Sermaye İradı Nedir? Gayrimenkul Sermaye İradı İstisnası Nedir?

 3 Nisan 2021 Cumartesi

Mal ve hakların kiraya verilmesi karşılığında elde edilen gelirlere gayrimenkul sermaye iradı denir.

Devamı

Kurumlar Vergisi Beyan Dönemi Başladı! 2021 Kurumlar Vergisi Beyan Rehberi

 1 Nisan 2021 Perşembe

Kurumlar vergisi beyannamesi 1-30 Nisan 2021 tarihleri arasında elektronik ortamda verilecektir.

Devamı
WhatsApp