e-CRM Uygulaması Nedir?

e-CRM Nedir?

Müşteri İlişkileri Yönetiminin kısaltması olan CRM, müşterilerinizi daha iyi anlamanıza, pazarlama ve satış stratejileri geliştirmenize ve müşterilerle uzun vadeli ilişkiler kurmanıza yardımcı olan bir çözümdür.

Özellikle CRM yazılımlarını ilk kez kullanacaksanız, e-CRM'in işinize ne gibi katkılar sağladığını anlamanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizin için derledik.

CRM yazılımları şirketinize ne gibi faydalar sağlar?

  • Rakiplerinize fark atmanızın en önemli unsuru, müşterilerle kurduğunuz ilişkidir. Güçlü müşteri ilişkilerine sahip olmak için, başarılı bir satışın ötesinde; satış öncesinde, satış sırasında ve satış sonrasında her türlü desteği verebilmek kritik noktadır. e-CRM ile satış sürecini, potansiyel müşteri girişinden siparişe kadar hatta satış sonrası hizmete kadar uçtan uca yönetebilirsiniz.
  • CRM çözümleri kullanarak, müşterinin tüm iletişim ve satış geçmişine anında erişebilir, müşteri istek ve şikayetlerine anlık olarak cevap verebilirsiniz. CRM yazılımları sayesinde verimliliği artırmakla kalmaz, aynı zamanda müşterilerinize maksimum kalitede hizmet sunabilirsiniz.
  • CRM uygulaması, satış ekibinin müşteri ile ilgili yaptığı her aksiyonun tek bir havuzda toplanmasına imkan tanır. Bu sayede satış ekibi, müşterinin satın alma geçmişine bağlı olarak, müşterinin davranışlarını inceleyerek, aynı kategoriye giren ürünleri ya da daha önceki alımlarına uygun yeni ürünleri sunarak çapraz satış gerçekleştirebilir.
  • Satış sürecinin doğru yönetilmesi her ölçekte firma için hayati öneme sahiptir. e-CRM'le satın alma potansiyeli yüksek müşteri adaylarını tespit ederek, müşteriyle görüşmelerinizi satışa dönüştürebilirsiniz.
  • Otomatikleştirilen iş süreçleri ile etkin satış takibi yapar hiç bir teklifi atlamazsınız. Böylelikle size kalan zamanı daha çok müşteri iletişimi ve daha çok satış için değerlendirebilirsiniz.
  • İş hayatının en önemli sorunlarından biri çalışanların görev planlamalarının ve görev takibinin sağlıklı yapılamamasıdır.

CRM yazılımlarının görev takibi ve görev planlama özelliği sayesinde çalışanlar, kendi görevlerini tanımlayabildikleri gibi farklı iş arkadaşlarına da görev ataması yapabilirler. Görev ataması bir veya birden çok kişiye yapılabilir. Herhangi bir ekip arkadaşınızın kişisel performansını görebilir, yapılan işleri alt işlerle detaylandırabilirsiniz. Aynı zamanda görevin tamamlanması gereken tarihi de ekleyebilirsiniz. Böylece zamanında sonuçlandırılmayan görevler, bildirimlerle ilgili kişilere iletilebilir.

Görev dağılımları yöneticiler tarafından anbean kontrol edilebilir. Görev açıldığında ve kapandığında mobil cihazlara gönderilen bildirimlerle mükemmel bir iş takibi olanağı sağlanmış olur.

CRM iş takip programı sayesinde, ekip olarak daha fazla işi daha kısa sürede tamamlayabilirsiniz.

Müşteri datasının tek merkezden yönetiliyor olması, ekip çalışmasına imkan tanır. Satış ekibinin her an iletişim halinde çalışması ekip ruhunu güçlendirir ve müşterilere daha iyi hizmet verilmesini sağlar.

  • CRM yazılım sayesinde müşteri geri kazanımı sağlayabilirsiniz. Müşteri etkileşimlerini ve tüm aksiyonları inceleyerek, müşterilerle ilgili kıymetli bilgilere sahip olabilirsiniz. Son dönemlerde hiç satış yapmadığınız müşterilerin satın alma geçmişini analiz ederek, ihtiyaçlarını ve beklentilerini tespit etmek suretiyle çeşitli kampanyalar ve promosyonlar düzenleyebilir, eski müşterinizi geri kazanabilirsiniz. Müşterilerin davranışlarını analiz etmek, satış hedeflerini bu doğrultuda planlamak başarılı satışlar yapmanıza olanak tanıyacaktır.
  • Saha ekipleri, Mobil CRM'le müşterilerin taleplerine her an her yerden cevap verme imkanına sahip olurlar. Mobil uygulamalar aracılığıyla müşterinizle toplantıya girmeden kritik bilgileri ve satış notlarınızı kontrol edebilirsiniz. Yeni notlar ekleyerek ekibinizle paylaşabilir, anlık yorumlar alabilirsiniz. Satış aktivitelerinizi, bildirimlerle takip edersiniz. Hareket halindeyken dahi teklifler hazırlayabilir ve müşterinize iletebilirsiniz.
  • Mobil CRM'in kullanılması, ekibinizin sadece ofiste değil, ofis dışında da aksiyon alabilmesine olanak tanır.

mysoft-crm

 

Veri Sorumlusu Kimdir? Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri Nedir?

 27 Temmuz 2021 Salı

Veri sorumlusu kimdir? Veri işleyen kimdir? Aydınlatma yükümlülüğü nedir? Veri Sorumlusu Sicili nedir?

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Ne Zaman Yürürlüğe Girdi?

 16 Temmuz 2021 Cuma

2010'da kişilerin kendisiyle ilgili verilerin korunmasını isteme hakkı anayasal bir hak olarak güvence altına alındı.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Kanunu'nun Amacı Nedir?

 14 Temmuz 2021 Çarşamba

KVKK ile kişisel verilerin modern standartlarda işlenmesi ve koruma altına alınması amaçlanmaktadır.

Devamı

Özel Nitelikli Kişisel Veri Nedir? Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir?

 13 Temmuz 2021 Salı

Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgili kişinin açık rızası olmadan işlenmesi yasaktır.

Devamı

Kişisel Verilerin İşlenme Şartları Nelerdir? Kişisel Verilerin Açık Rıza Haricinde İşlenme Şartları Nedir?

 9 Temmuz 2021 Cuma

Kişisel verilerin işlenmesi esnasında yasadaki temel ilkelere uygun hareket edilmelidir.

Devamı

Güvenli Mobil Ödeme ve e-Belge Yönetim Sistemine Nasıl Başvuru Yapılır?

 9 Temmuz 2021 Cuma

GMÖEBYS uygulaması başvurusunu, İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden yapabilirsiniz.

Devamı

Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin Matrah ve Vergi Artırımı Rehberi yayımlandı.

Devamı

Yapılandırma Kanunu Rehberi Yayınlandı!

 9 Temmuz 2021 Cuma

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından Yapılandırma Kanunu Rehberi yayınlandı.

Devamı

e-Defter Verme Süreleri Ertelendi

 8 Temmuz 2021 Perşembe

e-Defter Verme Süreleri 2021. e-Defteri Geç gönderme veya Göndermeme Cezaları

Devamı

Kişisel Verilerin Silinmesi Nedir? Kişisel Veriler Nasıl Anonim Hale Getirilir?

 6 Temmuz 2021 Salı

Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi ya da anonim hale getirilmesine kişisel verilerin imhası denilmektedir

Devamı
WhatsApp