CRM Programının KOBİ’lere Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı, KOBİ'lerin dijital dünyaya entegre olmasını sağlayan en önemli araçlardan biridir.

KOBİ'lerin mevcut potansiyellerini artırarak, daha verimli bir yapıya kavuşmaları için CRM sistemini kullanmaları gerekmektedir.

Ayrıca CRM sistemleriyle; müşteri ilişkilerinizi, pazarlama kampanyalarınızı, satış süreçlerinizi ve raporlamalarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Üstelik Mobil CRM'le akıllı cihazlar (telefon, tablet ve dizüstü bilgisayarlar) vasıtasıyla müşterilerle ilgili toplantı, mail, vs. gibi planlama işlemlerinizi de kolaylıkla takip edebilirsiniz.

CRM PROGRAMININ KOBİ'LERE SAĞLADIĞI AVANTAJLAR NELERDİR?

Müşteri verilerini satışa dönüştürün

Excel kullanarak, büyük orandaki statik veriyi toplayabilirsiniz. Ancak excel tabloları hem sizin hem de müşterileriniz için dinamik veri tabanları değil. CRM uygulamasıyla, tüm müşteri bilgilerinizi kayıt altına alarak, aynı zamanda otomatik olarak merkezi bir yerde depolayabilirsiniz. Söz konusu veriler, zaman içinde çoğalır ve sizde, hızlı ve kolay bir biçimde gerekli analizleri yapabilirsiniz.

Örneğin, hangi satış yönteminizin ne kadar işe yaradığını ve nerede iyileştirmeler yapmanız gerektiğini anında öğrenebilirsiniz. Ayrıca ürün veya hizmetlerinizin müşteri beklentilerini ne kadar karşıladığını görebilir, yol haritanızda düzenlemeler yapabilirsiniz.

Müşteri hizmetlerinde maksimum fark yaratın

Hizmet ya da ürün satışını gerçekleştirmek, müşterilerinizle uzun süreli bir ilişkinin yalnızca birinci basamağıdır. Devamlılığı olan, özelleştirilmiş ve kusursuz müşteri hizmetleriyse, müşteri sadakatinin en önemli unsurudur.

Araştırmalara göre; tüketicilerin %70'i ve karar mercilerin %90'ı, firmaların beklentilerini anlamalarını istiyorlar. Müşterilerin, büyük şirketler yerine daha küçük firmaları tercih etmelerinin en önemli sebeplerinden biri, "kişisel deneyim" istiyor olmaları. Çok iyi şekilde geliştirilmiş bir CRM çözümü, her bir müşteriye kendini değerli ve özel hissettirmek için satış, pazarlama ve teknik destek ekiplerinin gerekli bilgiye anlık olarak erişecekleri altyapıyı sunuyor.

Firmanızı güçlü temeller üzerine kurun

Firmanızın, çevik ve kolay ölçeklenebilen sağlam bir temel üzerine kurulmasını sağlamak çok kritik. CRM programını benimsemek ve kurumsal ihtiyaçlarınız için Bulut CRM sistemlerini tercih etmek, ilk günden itibaren size çok büyük faydalar sağlayacaktır.

Mobil CRM sayesinde ofis dışındaki tüm zamanlarda işiniz için gerekli olan işlemleri, ofisteymiş gibi gerçekleştirebilirsiniz.

Pek çok küçük işletme uzun süre küçük kalmaz. İyi bir CRM programı başarılarınızın temelini oluşturacaktır. Sizin için hayati değere sahip olan teknolojiyi seçmek için geç kalmayın ve bir an evvel CRM kullanmaya başlayın.

mysoft-crm

 

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 22 Nisan 2021 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

Kurumlar Vergisi Oranı 2021 Yılı İçin %25, 2022 Yılı İçin %23 Oldu!

 22 Nisan 2021 Perşembe

15/4/2021 Tarihli kanun uyarınca Kurumlar Vergisi Oranı 2021 yılı için %25, 2022 yılı için ise %23 olarak uygulanacak.

Devamı

Finansman Gider Kısıtlaması Nedir? Finansman Gider Kısıtlaması Nasıl Hesaplanır?

 22 Nisan 2021 Perşembe

Finansman gider kısıtlaması 1 Ocak 2021'den itibaren başlayan vergilendirme dönemi kazançlarına uygulanacak.

Devamı

SGK Teşvikleri 2021

 22 Nisan 2021 Perşembe

Uygulaması devam eden toplam 21 prim teşvik, destek ve indirim uygulaması bulunmaktadır.

Devamı

e-Ticarette Müşteri İlişkileri Yönetimi Nasıl Yapılır? e-Ticarette CRM Neden Önemlidir?

 22 Nisan 2021 Perşembe

CRM programları, müşterilerle e-Ticaret firması arasında köprü görevi görmektedir.

Devamı

Ödemelerde Kripto Varlıkların (Paraların) Kullanılmamasına Dair Yönetmelik Yayınlandı!

 16 Nisan 2021 Cuma

TCMB tarafından Ödemelerde Kripto Varlıkların Kullanılmamasına Dair Yönetmelik yayınladı

Devamı

e-Defter ve Berat Dosyalarının İkincil Kopyalarının GİB Bilgi İşlem Sistemlerine Yükleme Tarihleri

 15 Nisan 2021 Perşembe

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının GİB'in bilgi işlem sistemlerine aktarım tarihleri.

Devamı

CRM Programıyla Pazarlama Bütçe Yönetimi Nasıl Yapılır?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

CRM sistemleriyle, müşteri adaylarını hızlıca ön değerlendirmeden geçirerek nitelikli müşteri adaylarını ayırabilirsiniz.

Devamı

B2B CRM Nedir? B2B CRM Şirketlere Ne Sağlar?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

B2B CRM, Kurumsal satış yapan şirketler arası Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamındadır.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 9 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 9 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı
WhatsApp