CRM Programı ve Veri Analizinin Önemi Nedir?

Rakiplerine karşı seçimi kaybetmek üzere olan bir siyasetçisiniz ve çok kısa sürede milyonlarca seçmenin beklentilerini analiz etmeniz gerekiyor. Ya da devamlı müşteri kaybeden bir market zinciri olarak yeni bir reklam kampanyası yapmanız gerekiyor. Belkide sinemaseverlere ilgilerini çekmesini istediğiniz bir film yapmak istiyorsunuz.

Tam da bu zamanlarda, inanılmaz bir hızla çoğalan veriyi etkin bir şekilde saklamak, çok hızlı bir şekilde analiz etmek ve istenilen sonuçları elde etmek, hayati önem taşıyor. Mevcut bilgiyi en verimli şekilde değerlendirmek için çok iyi bir veri saklama ve analiz potansiyeline sahip teknoloji kullanmanız gerekiyor.

CRM ile çok kısa zamanda ve en hızlı şekilde analiz yapan şirketler daima kazanır

Tek başlarına bir anlam ifade etmeyen bilgiler, son derece gelişmiş yazılımlarla ve uzman ellerde analiz yapılarak anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşür. Bir çok farklı kaynaktan toplanan bilgileri titizlikle işleyen bir veri analizi ve raporlama sistemi, kritik zamanlarda gerekli veriyi anlık ileterek karar alma mekanizmalarını güçlendirir. Kurumlar ve şirketler daha doğru bilgiler ışığında daha başarılı kararlara imza atabilir.

Veri analizi ve raporlama sistemleriyle, bilgilerinizi kolayca analiz ederek etkili şekilde görselleştirip raporlayarak karar alma mekanizmasını daha da iyileştirebilirsiniz. Bu değişime kolay adapte olabilen şirketlerin, rakiplerine göre büyük bir avantaj elde ettiği aşikar.

CRM programi ve veri analizi sistemine yapılacak yatırımlar sayesinde geleceği daha güvenle planlayın

Yalnızca üretim ortamlarından sağlanan verilerin analizi yeterli değil. Sosyal medya, bulut bilişim ve akıllı cihazların kullanılmasıyla birlikte veri miktarı olağanüstü bir hızla artıyor. Bu bilgilerle analiz yapmak oldukça önemli bir konu. İyi geliştirilmiş CRM programıyla tüm bu beklentilerinizi karşılayabilir, şirketinizin geleceğine yön verecek bilgiler elde edebilirsiniz.

Ayrıca, söz konusu analizler sayesinde; yeni projeler, yeni kampanyalar, küçülme veya büyüme gibi birçok farklı alanda rakiplere fark atacak kararlara imza atabilirsiniz.

mysoft-crm

CRM'de veri analizi yaparken nelere dikkat etmek gerekir?

Alınacak yeni kararlar, işleri büyütme veya küçülmeye gitme gibi durumlarda yapılan veri analizi süreci en doğru şekilde izlenmeli.

Öncelikle sorunlar, ihtiyaçlar belirlenmeli ve hedefler oluşturulmalı. Ardından, sorunların tespiti yapılmalı ve veri ölçüm altyapısı oluşturulmalı. Daha sonra, bilginin toplanması ve analizi gerçekleştirilmeli. Son olarak ise uygulama ve testler yapılmalıdır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programıyla rakiplere fark atın

Şirketlerin ticari olarak hacimlerini artırmak ve rakiplerinin önüne geçebilmek için kullandıkları en önemli araçlardan birisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi yani CRM programıdır.

CRM yazılımı ile şirketler müşterilerini her ayrıntıya kadar tanıyarak, onların nasıl hareket ettiklerini anlayabiliyor. Ayrıca müşteriler hakkında bilgi sahibi olmak, özellikle yapılacak reklam, kampanyalar ve promosyonlar için yol gösterici oluyor. Söz konusu bu çalışmalar için veri üzerinde çok kapsamlı ve gerçek zamanlı analizler yapılması gerekiyor. Geliştirilmiş CRM programı tüm bu ihtiyaçlara cevap veriyor. CRM yazılımı sayesinde, bir tıkla, ilgili tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

Şubeler, dış hizmet görevlileri, müşterileri kapsayan geniş bir ağ ve güncel bilgilerin yer aldığı merkezi bir bilgi tabanını gerektirir. CRM veri yönetimi sayesinde, sahip olduğunuz bilgilerin departmanlar ve şubeler genelinde kullanılabilmesine de olanak tanır.

CRM yazılımında, tüm belgeler merkezi olarak kayıtlıdır ve iç ve dış hizmetlerde görevli tüm çalışanların erişimine sunulur. Kısalan arama süreleri, işte daha fazla verim elde etmeyi sağlar. Kapsamlı veri analizleri sayesinde çok daha doğru kararlar alabilir ve verimliliği artırabilirsiniz.

Bugün olduğu gibi yarında, şirketlerin sahip olduğu verilerin, rekabetin temelini oluşturacağı aşikar.

Mysoft CRM ile yolunuzu aydınlatın

Mysoft CRM dinamik raporlama sistemi ile firmanıza özel, ihtiyacınıza yönelik raporlar oluşturursunuz. Dilerseniz raporlar istediğiniz dönemlerde dilediğiniz kişilere otomatik olarak gönderilir. Dilerseniz anlık olarak hem Web arayüzünden hem de mobil uygulamalardan rapor içeriklerini anında inceleyebilirsiniz. Raporları Excel'e aktararak üzerinde çalışmalar yapabilirsiniz. Mysoft CRM raporlama ile ilgili bir çok sorununuzu bir anda çözdüğü gibi geçmişe dönük veriler üzerinden geleceğinizi planlayarak analizler yapar.

Daha fazlası için Mysoft' CRM internet sayfamızı ziyaret edebilir ve işletmenizin rekabet gücünü bugünden artırmaya başlayabilirsiniz.

Beyanname Verilme ve Ödeme Süreleri İle Form Ba-Bs Verilme ve E-Defter ve Beratların Yüklenme Süreleri Uzatıldı

 22 Nisan 2021 Perşembe

Beyannamelerin Verme Ödeme, "Form Ba-Bs" Bildirimlerinin Verilme ve e-Defter Beratların yüklenme süreleri uzatıldı.

Devamı

Kurumlar Vergisi Oranı 2021 Yılı İçin %25, 2022 Yılı İçin %23 Oldu!

 22 Nisan 2021 Perşembe

15/4/2021 Tarihli kanun uyarınca Kurumlar Vergisi Oranı 2021 yılı için %25, 2022 yılı için ise %23 olarak uygulanacak.

Devamı

Finansman Gider Kısıtlaması Nedir? Finansman Gider Kısıtlaması Nasıl Hesaplanır?

 22 Nisan 2021 Perşembe

Finansman gider kısıtlaması 1 Ocak 2021'den itibaren başlayan vergilendirme dönemi kazançlarına uygulanacak.

Devamı

SGK Teşvikleri 2021

 22 Nisan 2021 Perşembe

Uygulaması devam eden toplam 21 prim teşvik, destek ve indirim uygulaması bulunmaktadır.

Devamı

e-Ticarette Müşteri İlişkileri Yönetimi Nasıl Yapılır? e-Ticarette CRM Neden Önemlidir?

 22 Nisan 2021 Perşembe

CRM programları, müşterilerle e-Ticaret firması arasında köprü görevi görmektedir.

Devamı

Ödemelerde Kripto Varlıkların (Paraların) Kullanılmamasına Dair Yönetmelik Yayınlandı!

 16 Nisan 2021 Cuma

TCMB tarafından Ödemelerde Kripto Varlıkların Kullanılmamasına Dair Yönetmelik yayınladı

Devamı

e-Defter ve Berat Dosyalarının İkincil Kopyalarının GİB Bilgi İşlem Sistemlerine Yükleme Tarihleri

 15 Nisan 2021 Perşembe

e-Defter ve berat dosyalarının ikincil kopyalarının GİB'in bilgi işlem sistemlerine aktarım tarihleri.

Devamı

CRM Programıyla Pazarlama Bütçe Yönetimi Nasıl Yapılır?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

CRM sistemleriyle, müşteri adaylarını hızlıca ön değerlendirmeden geçirerek nitelikli müşteri adaylarını ayırabilirsiniz.

Devamı

B2B CRM Nedir? B2B CRM Şirketlere Ne Sağlar?

 14 Nisan 2021 Çarşamba

B2B CRM, Kurumsal satış yapan şirketler arası Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamındadır.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 10 Nisan 2021 Cumartesi

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

İade Faturası Nedir? İade Faturası Nasıl Kesilir?

 9 Nisan 2021 Cuma

Müşterinin satın aldığı ürünü iade etmesi durumunda kesilen faturaya iade faturası denir.

Devamı

e-Müstahsil Makbuzu Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Nisan 2021 Cuma

e-Müstahsil Makbuzu yararlanma yöntemleri nelerdir? e-Müstahsil Makbuzu başvurusu nasıl yapılır?

Devamı

e-Ticaret Entegrasyonlu Ön Muhasebe Programı Nedir? Nasıl Tutulur?

 9 Nisan 2021 Cuma

Ön muhasebe programları e-ticaret yapan işletmelerin muhasebe gereksinimlerine uygun tasarlanmıştır.

Devamı
WhatsApp