CRM Programı Kullanmazsam Ne Olur?

CRM Neden Önemlidir?

  • İyi bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı, büyüme hedefleri olan ve başarı odaklı çalışmak isteyen her işletme için zaruridir.
  • Dijital çağda işlerinizi defter, takvim, sms veya e-postalarla CRM olmadan yönetemezsiniz. İşletmenizdeki tüm iş akışını tek bir sistem üzerinden yönetmek işlerinizde kolaylık ve hız kazandırır. CRM programıyla, işletmenizdeki yapılacak tüm işleri, müşteri bilgilerini, satışları, teklif ve siparişleri organize bir şekilde yönetebilirsiniz. İnternetin olduğu her yerden tüm bilgilerinize ulaşabilir ve verimliliğinizi artırabilirsiniz.CRM uygulaması kullanarak, kurum içi iletişiminizi güçlendirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.
  • CRM sistemi olmadan kendinizin ve çalışanlarınızın yapması gereken işleri takip etmekte zorlanırsınız. CRM sistemiyle, yapılacak işlerin takibini yapabilir ayrıca söz konusu işleri, müşterilerle ilişkilendirebilirsiniz. Böylece yaklaşan işlerin, hangi satış ekibi ve hangi müşteriyle ilgili olduğunu görerek zamanında gerekli hazırlıkları yaparsınız.
  • İhtiyacınız duyduğunuzda müşterinizin gönderdiği e-postayı arayıp bulmak bir sürü zamanınızı alır. E-postalar arasında istediğiniz bilgiye ulaşmaya çalışmak hem can sıkıcıdır hem de gereksiz yere uğraştırır. Oysa işletmenizdeki tüm çalışanların, bir müşteriyle ilgili her tür veriye kolayca ulaşabilmesi, tüm iletişimin merkezi bir sistem üzerinden yürütülmesi gerekir.
  • Not defterlerine, kağıtlara, takvimlere yazdığınız notları muhtemelen kaybedersiniz veya gereksinim duyduğunuzda aradığınız notu bulmakta zorlanırsınız. Oysa bulut tabanlı CRM sayesinde bilgilerinize her an her yerden erişebilirsiniz. Müşteriyle toplantı öncesinde Online CRM sayesinde tüm bilgileri kontrol edebilir ve daha verimli bir toplantı geçirebilirsiniz.
  • Planlanan satışın kaç tanesi gerçekleşti, kaç tanesi yarıda kaldı, satış ekibinizdeki kişiler nasıl performans gösteriyor, kaç teklifiniz kabul edildi, gibi bilgileri raporlayabilmelisiniz. CRM uygulamanız yoksa, bu raporları oluşturmak zaman kaybından başka bir işe yaramaz.
  • CRM programının çeşitli filtreleme özellikleriyle ihtiyacınız olan tüm raporları hızlıca oluşturabilirsiniz. Verileri yorumlayarak doğru aksiyonlar alabilirsiniz.
  • Satış sürecini daha iyi yönetebilmek için müşterinin, satışın hangi aşamasında olduğunu bilmek önemli. Müşteriyle yapılan bütün görüşmeleri (toplantı notları, telefon görüşmeleri, e-posta vs.) CRM programı sayesinde kayıt altına alabilirsiniz. Gerekli olduğu zaman hangi müşteri ile hangi aşamada olduğunuzu hatasız olarak öğrenip, satış sürecine devam edebilirsiniz.
  • Her müşteri veya müşteri adayınızla ilgili gerçekleştirilen bütün görüşmeleri bilmek ve tek bir noktadan yönetmek istiyorsanız, mutlaka bir CRM programınızın olması gerekir.
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemleri, bütün iletişimin tek bir merkezde tutulmasını ve istenildiğinde çabucak bulunmasını sağlar. Ekip arkadaşlarınızın aldığı notları, müşteriye sunulan teklifleri ve alınan siparişleri görerek, olası problemlerde müdahil olabilirsiniz. Her an müşteri geçmişine ulaşabilmek gerekliaksiyonları almak için çok kritiktir.

mysoft-crm

 

e-Fatura Mükellefi Ödeme Kaydedici Cihaz Fişi veya Perakende Satış Fişi Kullanabilir Mi?

 17 Haziran 2021 Perşembe

Fatura mükelleflerinin fatura yerine perakende satış fişi kullanmaları halinde, perakende satış fişleri geçerli değildir

Devamı

Vergi ve Matrah Artırımı Nedir? Matrah Artırımı Nasıl Yapılır?

 16 Haziran 2021 Çarşamba

Matrah artırımı, vergi denetlemelerinden ilave vergi ödeyerek muaf tutulmanızı sağlayan uygulamadır.

Devamı

2021 Vergi Borcu Yapılandırma Kanunu Yürürlüğe Girdi! Vergi Borcu Yapılandırma Başvurusu Nasıl Yapılır?

 9 Haziran 2021 Çarşamba

Bazı alacakların yeniden yapılandırılması ile bazı kanunlarda değişiklik yapılmasına ilişkin 7326 sayılı kanun yürürlüğe girdi.

Devamı

Sağlık Sektörünün 2021 Yılında e-Defter Uygulamasına Geçiş Yapması Zorunlu Mu?

 3 Haziran 2021 Perşembe

e-Fatura mükellefleri aynı zamanda e-Defter uygulamasına da geçiş yapmak zorundalar.

Devamı

Eczanelerde e-Fatura Zorunluluğu 2021? Eczanelerde e-Defter Uygulaması Ne Zaman Başlayacak?

 3 Haziran 2021 Perşembe

Eczaneler ve ecza depoları da 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle e-Fatura uygulaması zorunlu oldu.

Devamı

Medikal Sektörde e-Fatura Zorunluluğu Nedir? Sağlık Sektöründe e-Fatura Zorunluluğu Ne Zaman Başlıyor?

 3 Haziran 2021 Perşembe

Sağlık hizmeti sunucuları ile medikal malzeme ve ilaç temin edenlere e-Fatura'ya geçiş zorunluluğu.

Devamı

Kliniklere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Klinikler, 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura uygulamasına geçiş yapacaklar.

Devamı

Fizik Tedavi Merkezlerine e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Fizik Tedavi Merkezleri, 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura geçişi yapacaklar.

Devamı

Optisyenlere e-Fatura ve e-Arşiv Fatura Zorunluluğu Nedir?

 2 Haziran 2021 Çarşamba

SGK ile sözleşme imzalayan Optisyenlik firmaları 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura geçişi yapacaklar.

Devamı

KDV Tevkifatı İle İlgili Değişiklik Yapıldı

 2 Haziran 2021 Çarşamba

Katma Değer Vergisi tevkifatı ile ilgili değişiklikler yapıldı

Devamı
WhatsApp