KOBİ'ler dijital dönüşüm ve dijital pazarlama konularında çok geride geride kalıyor. Aslında, yapılan bazı anketlerde katılanların yüzde 29'u 2019'da dijital pazarlamayı kullanmayacaklarını ifade ediyor.
Ankete katılımcıların yüzde 22 si zaman ve kaynak yetersizliğinin en büyük zorluk olduğunu ifade ediyor
KOBİ'ler, %55 'i pazarlama çabalarının etkili olup olmadığını, % 33'ü ise çalışıp çalışmadığını bilmiyor.
Sosyal medya tanıtımları işletmeler için güçlü bir rol oynamaya devam etmektedir. işletmelerin yüzde 40'ı, sosyal medyayı 2019'da pazarlama taktiklerinden biri veya birkaçı olarak kullanmayı planlıyor. Facebook hala küçük işletmeler için lider sosyal medya platformudur. İş sahiplerinin yüzde kırk yedisi düzenli olarak Facebook kullanıyor. 2019'da müşteri kazanmak ve tutmak, küçük işletmeler için en üst pazarlama hedefi olmaya devam ediyor.
Sosyal medya en iyi pazarlama taktiği olmaya devam ederken, küçük işletme sahipleri 2019'da daha fazla bütçe ayırıyor, işletme sahiplerinin % 55 sı ise 2019'da pazarlama için daha fazla harcama yapacağını ifade ediyor.
Pazarlamada teknoloji ilerledikçe daha fazla verilere erişim sağlanıyor. İşletme sahiplerinin neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığına dair bir fikir edinmesi kolaylaşıyor. Dijital pazaryerleri inanılmaz hızda çoğalıyor.
Ancak, işletme sahiplerinin çoğunluğu hala pazarlama için zaman ve kaynak bulmakta zorladığını ifade ediyor. Dijital pazarlama ve yeni teknolojileri benimsemek için doğru adımları atıyor olsalar da, doğru aracı ve taktikleri kullanmıyor olabilirler veya daha fazla zaman ve kaynak tüketen çok sayıda araç ve uygulama kullanıyorlar.
Bu kadar çok seçenek ve pazarlama eğilimlerindeki hızlı değişikliklerle, hangi araçların ve uygulamaların en iyi şekilde çalıştığını bilmek zor olabilir ve birçok işletme sahibinin hangi yöntem ve araçların en etkili olduğunu ve en iyi yatırım getirisini sağladığını düşünerek bırakmasını sağlar.
İşletme sahipleri birçok seçenekle karşı karşıya kalıyor, Mysoft CRM'de kolay crm akıllı otomasyon araçlarını kullanarak işletmelerin hedeflerine ulaşmalarına (hatta aşmalarını) sağlamaya çalışıyoruz. Mysoft Crm'in işiniz için uygun olup olmadığını gelip size anlatalım.
Dijital mecralarda yapılan reklam ve kampanyalar artarak devam edecek ve geleneksel yatırımlar azalacak.
Müşterilerinizi guruplara ayırın ve hedef müşterilerinizi belirleyin. Sunduğunuz ürün veya hizmetlerde fark oluşturun.
KOBİ'ler dijital pazarlamada çok geride geride kalıyor.
Yapılan araştırmalar düzgün işleyen bir CRM sisteminin satışları yüzde 29 oranında artırabildiğini göstermiştir.
Çok iyi kurgulanmış pazarlama stratejileriyle marka bilinirliğini yükselterek pazar payını artırabilirsiniz.
Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi'ni (ETBİS), Elektronik Ticaret Bilgi Platformu hayata geçirildi.